• Wszystkie
  • Identyfikacja
  • Inne
  • Marka
  • Strategia
  • Najnowsze
  • Najstarsze
  • najpopularniejsze

Otoczenie marki: rozmiary, proporcje

Kategoria: Identyfikacja
W 2007 roku bardzo popularny w środowisku projektantów graficznych okazał się pomysł agencji objective (Utah, USA): “Make my logo bigger cream”. Chodziło o zwrócenie uwagi na problem czytelności znaku firmowego, poprzez forsowanie jego wielkości, na różnego typu nośnikach.
Czytaj więcej...

Otoczenie marki: schematy działania

Kategoria: Strategia
Schematy otaczają nas z każdej strony. Z definicji (SJP) schemat to «gotowy wzór czegoś, powielany potem wielokrotnie». Chcemy mieć kontrolę nad podejmowanymi działaniami, bo możemy w ten sposób spodziewać się określonych efektów. Nie lubimy być zaskakiwani, a tym bardziej radzić sobie ze złymi efektami podjętych decyzji. Wszakże kryzysy w mediach społecznościowych pojawiają się nie tylko w weekendy 😉 Ale zanim o schematach…
Czytaj więcej...

Zmiana logo. Lifting czy rebranding?

Kategoria: Identyfikacja
W życiu każdej marki przychodzi czas weryfikacji jej aktualności. Powiesz: dobre identyfikacje wizualne, mają być ponadczasowe. Oczywiście, co do ogólnej formy, powinno tak być. Jednak świat nie stoi w miejscu, więc warto od czasu do czasu zweryfikować, czy znak firmowy jest “na czasie”.
Czytaj więcej...

Content marketing, po naszemu: marketing treści

Kategoria: Inne
Zastanawiasz się czasem dlaczego na jedne strony wracasz chętniej niż na inne?   Powód zawsze jest ten sam: dobrej jakości treść, ciekawe infografiki, tematyka, która Cię interesuje, przedstawiona w zrozumiały sposób, pojawiająca się cyklicznie. Wyobraź sobie, że to nie przypadek, autor strony najpewniej zgłębił tajniki marketingu treści.
Czytaj więcej...

Ile kosztuje logo?

Kategoria: Identyfikacja, Marka
Często otrzymujemy zapytania o tej treści i wydaje Wam się, że potencjalny klient pyta o bardzo konkretną rzecz, a my pomimo chęci, nie jesteśmy w stanie podać mu konkretnej odpowiedzi. Pozostaje nam przewrotne: to zależy…
Czytaj więcej...

System Identyfikacji Wizualnej – kiedy warto mieć?

Kategoria: Identyfikacja, Marka, Strategia
Jeśli poszukasz definicji wyrazu “system” to większość z nich powie Ci, że to zbiór elementów, które są ze sobą powiązane i tworząc całość pozwalają na realizację określonych zadań. Dlatego w przypadku zagadnienia, o którym dziś opowiem, obecność tego wyrazu jest bardzo uzasadniona.
Czytaj więcej...

Strategia marketingowa – jak osiągać cele, krok po kroku

Kategoria: Strategia
Dobry projekt zaczyna się od solidnego planu, dlatego dziś przyszedł czas na wyjaśnienie czym jest strategia marketingowa.
Czytaj więcej...

Jak być widocznym?

Kategoria: Strategia
Pytanie przewrotne. Odpowiedź może wydawać się prosta i może być zaczerpnięta z zasad… ruchu drogowego. Odblaskowa kamizelka, opaska i wieczorem żaden pieszy nie umknie naszej uwadze.
Czytaj więcej...

Po co potrzebna Ci jest księga znaku firmowego?

Kategoria: Identyfikacja, Strategia
Reguły, zasady. Każdy z nas im podlega. Przechodzimy przez jezdnię na zielonym świetle, gdy jedziemy rowerem, to po ścieżce rowerowej. Oczywiście, nie zawsze jest to możliwe, ale nauczeni tych zasad, staramy się ich przestrzegać.
Czytaj więcej...

Logo – czy każdy je potrzebuje?

Kategoria: Identyfikacja, Marka
Każdego dnia, przed Twoimi oczami pojawia się kilkadziesiąt a może nawet kilkaset razy ten charakterystyczny element dla wizerunku marki.
Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna – czym jest?

Kategoria: Identyfikacja, Marka
Powstała ogromna ilość artykułów na temat identyfikacji wizualnej – co to jest, co powinna zawierać, czy każdy jej potrzebuje? Zapewne już wiesz, że to „graficzna (wizualna) reprezentacja marki” lub narzędzie, które do tego służy. I to chciałem sprostować, bo to nie narzędzie a narzędzia, których zbiór jest zawsze indywidualnie ustalany.
Czytaj więcej...

Brief – co to jest?

Kategoria: Strategia
Chcesz stronę internetową, kampanię reklamową lub logo. Wszyscy wysyłają Ci formularze do uzupełnienia.
Czytaj więcej...

Jak współpracować ze studiem brandingowym?

Kategoria: Marka, Strategia
Chcemy podzielić się z Tobą naszym doświadczeniem dotyczącym współpracy na linii studio – klient i pokazać, że może być ona przeprowadzona łatwo, prosto i przyjemnie.
Czytaj więcej...

Storytelling w marketingu czyli dlaczego warto opowiadać?

Kategoria: Marka, Strategia
  Zastanawiasz się czy Twoi rozmówcy zapamiętują Ciebie i to co do nich mówisz? Czy w morzu bodźców zewnętrznych, natłoku informacji, reklam, konkurencji Twój przekaz do nich trafia? Czy słyszą tylko zwykłe bla, bla, bla… po którym wymieniacie się uściskiem dłoni i każdy idzie w swoją stronę?
Czytaj więcej...

Czym jest marka?

Kategoria: Marka
Każdy z nas lubi mieć coś „markowego”. I nie chodzi tutaj o przedmiot zabrany od Marka, po suto zakrapianych imieninach 😉 Markowy to wyjątkowy. Nobilitujący. Sprawiający, że czujemy się lepiej. Zatem, w jaki sposób z pozoru zwykłe przedmioty lub usługi stają się dla nas wyjątkowe? 
Czytaj więcej...

Strategia komunikacji marki

Kategoria: Marka, Strategia
Czym jest i po co ją przygotowywać? Po dłuższym zastanowieniu stwierdzamy, że jest to chyba najmniej doceniany dokument marketingowy, ponieważ biznes plan czy strategia marketingowa, pokazują konkretne zadania i sposób ich realizacji, natomiast komunikacja marki jest niepoliczalna, a nam zdecydowanie łatwiej jest dodać jeden do jednego.
Czytaj więcej...