Marcin Gajos

ANALIZA I KONCEPCJA

Wielbiciel typografii i logicznego projektowania, które rozpoczyna się od eksploracji zagadnienia. Udowadnia, że w działaniach marketingowych istotna jest autentyczność i unikalność projektów. Świetnie łączy użyteczność z walo­rami este­ty­cznymi.

 

Docenia filmy Aronofsky’ego i kuchnię śródziemnomorską.

Beata Zalewska

Strategia i koordynacja

Uparta i skuteczna. Niezwykle zorganizowana, potrafi jednocześnie świetnie organizować pracę innym. Uczy, że kształtowanie wizerunku to proces ciągły, na który powinieneś mieć wpływ.

 

Miłośniczka psów, porannego biegania i optymalizacji.

Łukasz Rożański

ILUSTRACJA I PROJEKT

Warsztat w połączeniu z kreatywnością. Łukasz pokazuje, że grafika użytkowa nie musi być szablonowa i nudna. Uwielbia proste kształty, choć na krzywych.

 

Entuzjasta gier strategicznych i kotów. Najczęściej spotkacie go przy kubku pysznej kawy.