Hotel Piast Opole

HISTORIA

Przygotowując się do zmiany wizerunku Hotelu Piast Opole, przeanalizowaliśmy m.in. miejsce położenia hotelu, jego historię (dawniej: skład żelaza, opracowanie p. Adam Krzyształowicz – więcej informacji), kształt zabudowań, ale głównie skupiliśmy się na jego… nazwie. Chęć nawiązania wizerunkiem właśnie do nazwy, w sposób oczywisty nakierowała nas na dynastię Piastów.

Sięgając do historii wiedzieliśmy, że Piastowie byli pierwszą i długo panującą dynastią w Polsce. Uznaliśmy, że ten kierunek w budowaniu wizerunku może pomóc nam w połączeniu istotnych cech (komunikatów) dla hotelu z wątkiem historycznym w tle. Rozpoczęliśmy analizę książąt piastowskich związanych ściśle z regionem opolskim. Wśród licznej grupy, postanowiliśmy odnaleźć tego, który był kojarzony z rozwojem. Potrzebowaliśmy postaci nieszablonowej, przedsiębiorczej, ale jednocześnie dbającej o ludzi. Prawdziwego gospodarza-opiekuna, który doskonale troszczył się o swoich gości i nie tylko.

Takim księciem był Jan II Dobry

Ostatni z raciborsko-opolskiej linii Piastów, Jan II był księciem opolsko-brzesko-strzeleckim. Przydomek „dobry”, którym tytułowano go już za życia zyskał dzięki dbaniu o ludność, w tym również chłopów, których brał w obronę przed szlachtą. Za jego mądrego i gospodarnego panowania, nastąpił znaczący rozwój gospodarczy i terytorialny regionu opolskiego. Był orędownikiem polskości i kultury polskiej oraz utrzymywał bliskie kontakty z królami polskimi. Za jego sprawą doszło do dynamicznego rozwoju Tarnowskich Gór, ktore stały się w tamtym okresie jednym z większych miast na Górnym Śląsku. 

Zatem, główny bohater naszej historii został odnaleziony. Nadszedł czas na projektowanie…

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

W nowej identyfikacji wizualnej Hotelu Piast Opole postawiliśmy na czytelność z delikatnym, dekoracyjnym akcentem. W tym celu dobraliśmy dwa kroje stanowiące typografię firmową – ozdobny (skryptowy) zestawiliśmy z nowoczesnym – jednoelementowym, dobrze czytelnym nawet w małych rozmiarach.

Charakterystycznym elementem graficznym, zdobiącym materiały firmowe i promocyjne stał się wizerunek Jana II Dobrego, zaczerpnięty bezpośrednio z nowego logo.

 

identyfikacja wizualna Hotel Piast Opole

folder reklamowy Hotel Piast Opole

 

W odsłonie internetowej, hotel-piast.opole.pl zyskał nie tylko nową szatę graficzną. Przeanalizowaliśmy funkcjonalność dotychczasowej strony internetowej i postanowiliśmy postawić na mobilność. Hotel, wielu osobom kojarzy się z podróżą, często szybkim podejmowaniem decyzji (booking). Chcieliśmy, aby strona hotelu zawierała tylko istotne informacje a poruszanie się po niej nie sprawiało trudności.

 

strona www Hotel Piast Opole, wersja mobilnastrona www Hotel Piast Opole, wersja desktop

W imieniu własnym i zespołu Hotelu Piast Opole, zapraszamy do Opola!

 

 

Oferta

 


MARCIN GAJOS

Projekt Menadżer

+48 660 671 789
marcin@brandglow.pl


BEATA ZALEWSKA

Projekt Menadżer

+48 535 552 248
 beata@brandglow.pl


BRANDGLOW sp. z o.o.

ul. Technologiczna 2
(Park Naukowo-Technologiczny)
45-839 Opole
Email: office@brandglow.pl 

NIP 7543123207

REGON 364910059
  
Sąd Rejonowy w Opolu
VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY
Nr KRS 0000627622
Kapitał zakładowy:
30 000 zł wpłacony w całości

 

Chcesz by klienci skupiali uwagę na twojej marce – skontaktuj się z nami!

Beata

+48 535 552 248 beata@brandglow.pl

Marcin

+48 660 671 789 marcin@brandglow.pl