Kategoria: Marketing, Branding
Punkty styku z marką odgrywają zasadniczą rolę w realizacji strategii komunikacji. Ich odpowiedni dobór i zarządzanie nimi może przynieść marce znaczące korzyści, takie jak zwiększenie rozpoznawalności, poprawa wizerunku oraz budowanie lojalności klientów.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Komunikacja w brandingu, zarówno werbalna, jak i niewerbalna, jest niezbędna do budowania silnej marki. Wymaga ona jasności, spójności i umiejętności wywoływania pożądanych emocji.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding w sprzedaży, czyli jak dobrze komunikowaną wyjątkowością marki wspomóc proces podejmowania decyzji zakupowych…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Marka może mieć wizerunkowo do czynienia z dwoma problemami: „braku” i / lub „nadmiaru lub niedoboru”…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Istota brandingu to zrozumienie z CZYM do KOGO i JAK chcemy dotrzeć, by nasza marka została przez niego wysłuchana.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding emocji czyli co wynika dla Twojej firmy, gdy jako marka dostarczasz coś więcej niż tylko produkt lub usługę…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
5 problemów z brandingiem czyli subiektywna ocena tego, co może nie działać w procesie budowania rozpoznawalności marki
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Cennik za branding jest mocno powiązany od decyzji, jakie sam podejmiesz przed przystąpieniem do tego maratonu…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding to proces tworzenia określonych skojarzeń z marką. To wszelkie działania, które mają sprawić, że odbiorca marki zobaczy ją oczami jej twórców. I to wcale nie jest takie łatwe…
Czytaj więcej...