Jak współpracować ze studiem brandingowym?

Chcemy podzielić się z Tobą naszym doświadczeniem dotyczącym współpracy na linii studio – klient i pokazać, że może być ona przeprowadzona łatwo, prosto i przyjemnie.

 

Łatwo

Pozwól nam się poznać!

Gdy zgłaszasz się do nas i potrzebujesz genialnego projektu na wczoraj, wiedz, że nie będzie to łatwe zadanie, ponieważ działania marketingowe muszą być spójne, a żeby były spójne – powinny być przemyślane.

Czy budujesz dom bez przygotowania projektu, poznania technicznych możliwości, doboru materiałów, zbadania terenu? Podejmiesz decyzję bez zastanowienia jakiej powierzchni i do czego potrzebujesz?
Na pewno nie!
Zależy Ci, aby Twoje wymarzone miejsce było w fajnej okolicy, chcesz czuć się w nim dobrze, więc wiesz, że czeka Cię cała seria zadań. Z Twoją marką jest podobnie, dlatego chcemy dowiedzieć się o Twojej działalności jak najwięcej, chcemy poznać Twoje oczekiwania, gust, potrzeby.
Usiądź z nami przy kawie i opowiedz o tym, na czym znasz się najlepiej!

Zrób z nami brief:

  • Powiedz o aktualnej sytuacji, o szansach i zagrożeniach.
  • O działaniach marketingowych, które prowadziłeś przez ostatni czas.
  • O grupie, do której Twój produkt lub usługa ma dotrzeć.
  • O swoich planach i marzeniach.
  • O swojej konkurencji.
  • Pomyśl, dokąd zmierzasz i co chcesz osiągnąć.
  • Zastanów się, jakimi materiałami dysponujesz.
  • Powiedz nam ile mamy czasu.

 

Prosto

Pamiętaj, że przychodzisz do nas, ponieważ potrzebujesz wsparcia w promocji swojej marki, także bardzo chcemy byś wiedział, że marketing jest częścią biznesu, a nie dodatkiem do niego.

Rozmawiajmy. Pytajmy. Ufajmy sobie.

Porozmawiajmy o budżecie, ponieważ nie chcemy niespodzianek w trakcie prac, ze względu na wcześniejsze niedopowiedzenia.

Rozdzielmy zadania i ustalmy, czym możesz zająć się sam, a co my przygotujemy dla Ciebie.

Już wiesz, że chcemy rozpocząć pracę z niezbędnymi narzędziami, dlatego po stworzeniu briefu i zrozumieniu podstaw funkcjonowania Twojej branży, przejdziemy do opracowania strategii, a dopiero kolejny krok stanowi dobór kanałów komunikacji. Co to oznacza? Dokładnie to, że nie wybudujemy Ci trzech pokoi, kiedy masz 5 osobową rodzinę. Tylko dowiemy się czego potrzebujesz, przygotujemy projekt, omówimy go z Tobą i powiemy Ci jakich materiałów możemy użyć, by wybudować stabilny i funkcjonalny dom.

 

Przyjemnie

Bądźmy partnerami w biznesie, ponieważ ścisła współpraca przynosi świetne efekty. Pozwala na zarządzanie projektem w czasie oraz na oszczędność pieniędzy.
Dlatego chcemy zaangażować się w projekt, działać efektywnie, przygotować mocną kampanię, która przyczyni się do realizacji celów marketingowo – biznesowych, a to prowadzi do tworzenia jeszcze ciekawszych rozwiązań i daje poczucie satysfakcji.

Lubimy skupiać uwagę na Twojej marce i wiemy, że mamy ją skierować bezpośrednio do Twoich klientów, tak by chcieli do niej wracać.

_

Autorka: Beata Zalewska, Strategiczna z Brandglow

Kategorie

Archiwum

Zobacz również:

Miejsce marki

Kategoria: Identyfikacja, Marka
To, w którym miejscu spotyka się z Twoją marką Twój klient nie jest bez znaczenia. Gdyby zapytano Cię, jakie jest to najlepsze dla Twojej lub jakiejkolwiek innej marki, to co byś odpowiedział(-a)? W którym miejscu usytuowana, pozwoli osiągnąć najlepszy efekt?
Czytaj więcej...

Czas marki

Kategoria: Marka, Strategia
„Czas marki” nadchodzi wielkimi krokami… To oczywiście żart, ale coś w tym jest, że faktycznie żyjemy w „czasach marek”. Na każdym kroku spotykamy się z nimi, co chwilę ktoś nas o nich informuje. Co ciekawe, możemy odnieść wrażenie, że jak grzyby po deszczu powstają nowe, bo firmę od razu utożsamia się z marką. Czy to możliwe? Jaki jest realny czas powstawania marki? Czy można mówić o cyklu jej życia?  
Czytaj więcej...