Systemowy branding

Systemowy branding umożliwia skuteczną realizację zakładanej strategii komunikacji marki. Pozwala na weryfikację tego, co nie działa i ewentualną ewolucję rozwiązań.

Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna: wpływ na otoczenie marki

Identyfikacja wizualna: wpływ na otoczenie marki czyli jaką moc ma dobrze opracowany wizerunek marki i na kogo, w jaki sposób może oddziaływać?

Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna po obu stronach

Identyfikacja wizualna po obu stronach: twórców marki oraz jej odbiorców. Dla obu stron stanowi spełnienie oczekiwanych potrzeb, które mogą decydować o wielu decyzjach, w tym o decyzjach zakupowych…

Czytaj więcej...

Komunikacja w brandingu

Komunikacja w brandingu, zarówno werbalna, jak i niewerbalna, jest niezbędna do budowania silnej marki. Wymaga ona jasności, spójności i umiejętności wywoływania pożądanych emocji.

Czytaj więcej...

Pole ochronne

Pole ochronne dla logo jest niczym miejsce parkingowe dla Twojego samochodu – na określonym obszarze „dba” o bezpieczeństwo…

Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna na celowniku

Identyfikacja wizualna często jest niedoceniana. Jednak dobrze stosowana stanowi nieocenione narzędzie w marketingu firmy.

Czytaj więcej...

Identyfikacja identyfikacji nierówna

Identyfikacja wizualna może mieć różny zakres. W zależności od potrzeb: Twojej marki, ale może przede wszystkim, potrzeb Twoich klientów…

Czytaj więcej...

Brand book to księga Twojej marki

Brand book powinien być traktowany jako kompendium wiedzy o istotnych dla marki aspektach. To w nim powinny być zawarte definicje istotnych do zakomunikowania przez markę idei, to tu powinien być wskazany język marki i jej komunikaty.

Czytaj więcej...

Rebranding czyli ze starego na… stare?

Rebranding to czas gdy, sentyment do przeszłości może postawić na szali decyzję o jego wdrożeniu. Ale co jeśli uznamy, że pomimo zmiany, stare nadal nie było aż tak złe?

Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna marki – czym jest?

Identyfikacja wizualna marki – czym jest? Zapewne już wiesz, że to „graficzna (wizualna) reprezentacja marki” lub narzędzie, które do tego służy.

Czytaj więcej...