Kategoria: Marka
Dobry wygląd marki prezentuje jej aktualną kondycję. Każda marka ma różne etapy na swojej drodze. Wiele marek ma się dobrze, niektórym przydałoby się odświeżenie.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka
Brand book powinien być traktowany jako kompendium wiedzy o istotnych dla marki aspektach. To w nim powinny być zawarte definicje istotnych do zakomunikowania przez markę idei, to tu powinien być wskazany język marki i jej komunikaty.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka, Strategia
Rebranding to czas gdy, sentyment do przeszłości może postawić na szali decyzję o jego wdrożeniu. Ale co jeśli uznamy, że pomimo zmiany, stare nadal nie było aż tak złe?
Czytaj więcej...Czym jest marka? Czy marka to produkt? A może logo? Jeśli nie produkt i znak, to co właściwie? To znacznie więcej…poczucie, że jeśli jej zaufasz, to spełni ona Twoje oczekiwania. Ale to nadal nie wszystko.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka
Identyfikacja wizualna marki – czym jest? Zapewne już wiesz, że to „graficzna (wizualna) reprezentacja marki” lub narzędzie, które do tego służy.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka
Logo – czy każdy je potrzebuje? Jak mawia pewne, chińskie przysłowie „obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”. Tak działa logo. Przynajmniej, powinno.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka
Księga zanaku firmowego – po co jest Ci potrzebna? Księga znaku firmowego jest instrukcją dla osób postronnych, które często będą miały do czynienia po raz pierwszy z Twoim znakiem firmowym.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka
System Identyfikacji Wizualnej – kiedy warto mieć? Porządek to wysłanie wielu komunikatów. To pokazanie kontroli, nie tylko nad najbliższym otoczeniem, ale również dbanie o detale. Gdy coś doprowadzamy do porządku to w sposób oczywisty pokazujemy zmianę. Z reguły jest to zmiana na lepsze, systematyzująca dotychczasową wiedzę.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka
Ile kosztuje logo? Proces tworzenia logo składa się z wielu etapów, ale skupmy się na 3 głównych: analiza i organizacja bazy wiedzy, etap koncepcji i wstępnych projektów, etap prezentacji i wdrożenia.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja, Marka
W życiu każdej marki przychodzi czas weryfikacji jej aktualności. Powiesz: dobre identyfikacje wizualne, mają być ponadczasowe. Oczywiście, co do ogólnej formy, powinno tak być. Jednak świat nie stoi w miejscu, więc warto od czasu do czasu zweryfikować, czy znak firmowy jest “na czasie”.
Czytaj więcej...