Różnica na pierwszy rzut oka

Czym zatem jest owa różnica i gdzie jej szukać? Różnica polega na dwóch elementach: „podejściu” i „obietnicy”. Po pierwsze, indywidualne podejście.

Czytaj więcej...

Jak pies z kotem

Wiele się mówi o uosabianiu marki. My jednak mamy dowody, że czasem warto poszukać symboliki firmy i marki w świecie zwierząt. Na warsztatach, które przeprowadzamy w ramach analizowania i budowy strategii komunikacji marki, jednym z zadań jest wyobrażenie sobie, jakim zwierzęciem mogłaby być marka, aby najlepiej oddawała ideę budowania relacji z otoczeniem. Blisko 80% ankietowanych wskazało w tym miejscu psa… My poszliśmy w rozważaniach dalej i zastanowiliśmy się jakim zwierzęciem mogłaby być firma?

Czytaj więcej...

Wartość identyfikacji wizualnej

Wartość identyfikacji wizualnej – dla kogo ma większe znaczenie? Dla firmy, która chce budować wizerunek marki w oczach klientów czy dla klientów, którzy docenią spójność komunikacji wizualnej w zestawieniu z oferowanym produktem?

Czytaj więcej...

MODELE W MARKETINGU, CZYLI BYŁY SOBIE ŚWINKI TRZY

Z marketingiem czasami jest jak z bajką. Z jednej strony, służy on często do zabrania odbiorcy w podróż po historii opowiadanej przez firmę. Z drugiej jego efekty mogą, choć nie muszą być dla firmy „magiczne”. Wszystko zależy właśnie od historii i sposobu jej opowiadania…

Czytaj więcej...

Trendy w identyfikacji wizualnej

Trendy w identyfikacji wizualnej. Skoro są trendy ogólne np. w grafice, w związanych z nią aspektach takich jak kolor czy typografia aż wreszcie, w jednym z kluczowych elementów identyfikacji wizualnej jakim jest logo, to czy należałoby się również doszukiwać trendów w samej identyfikacji wizualnej?

Czytaj więcej...

Kultura marki

Kultura marki. Czy tworzenie kultury marki ma sens? Oczywiście! To, w jaki sposób komunikujesz wartości swojej marki otoczeniu umożliwi potencjalnym klientom „naukę” Twojej marki i jej najważniejszych cech. 

Czytaj więcej...

Język marki

Język marki. Każdy z nas codziennie używa jakiegoś języka. Używamy słów, by nawiązać kontakt i wywołać reakcję. Czy zatem marka może mówić lub lepiej – rozmawiać ze swoimi klientami?

Czytaj więcej...

Czas marki

„Czas marki” nadchodzi wielkimi krokami… To oczywiście żart, ale coś w tym jest, że faktycznie żyjemy w „czasach marek”.

Czytaj więcej...

Przeceniany branding

Przeceniany branding. Wszyscy dzisiaj o nim mówią. Każdy go musi mieć, bo każdy buduje markę. Niestety nadal świadomość czym jest branding zdaje się być znikoma. Czy zatem warto dbać o branding?

Czytaj więcej...