Warsztat wizerunku marki: identyfikacja i komunikacja wizualna

Warsztat wizerunku marki: identyfikacja i komunikacja wizualna. Czyli narzędzia i zdolność posługiwania się nimi, aby tworzyć obrazy oddające wartości marki, z którymi utożsamią się odbiorcy marki.

Czytaj więcej...

Agencja brandingowa: 5 kluczowych obszarów działania

Agencja brandingowa to partner w tworzeniu silnego wizerunku Twojej marki. W 5 obszarach jest niezastąpionym wsparciem dla Twojej firmy…

Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna: wpływ na otoczenie marki

Identyfikacja wizualna: wpływ na otoczenie marki czyli jaką moc ma dobrze opracowany wizerunek marki i na kogo, w jaki sposób może oddziaływać?

Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna po obu stronach

Identyfikacja wizualna po obu stronach: twórców marki oraz jej odbiorców. Dla obu stron stanowi spełnienie oczekiwanych potrzeb, które mogą decydować o wielu decyzjach, w tym o decyzjach zakupowych…

Czytaj więcej...

Branding niejedno ma oblicze

Branding niejedno ma oblicze i w każdej z kategorii jest w stanie zbudować wiarygodność i wpłynąć na decyzje odbiorców…

Czytaj więcej...

Branding a punkty styku z marką

Punkty styku z marką odgrywają zasadniczą rolę w realizacji strategii komunikacji. Ich odpowiedni dobór i zarządzanie nimi może przynieść marce znaczące korzyści, takie jak zwiększenie rozpoznawalności, poprawa wizerunku oraz budowanie lojalności klientów.

Czytaj więcej...

Komunikacja w brandingu

Komunikacja w brandingu, zarówno werbalna, jak i niewerbalna, jest niezbędna do budowania silnej marki. Wymaga ona jasności, spójności i umiejętności wywoływania pożądanych emocji.

Czytaj więcej...

Branding w sprzedaży

Branding w sprzedaży, czyli jak dobrze komunikowaną wyjątkowością marki wspomóc proces podejmowania decyzji zakupowych…

Czytaj więcej...

Branding rozbieżności

Marka może mieć wizerunkowo do czynienia z dwoma problemami: „braku” i / lub „nadmiaru lub niedoboru”…

Czytaj więcej...

Istota brandingu

Istota brandingu to zrozumienie z CZYM do KOGO i JAK chcemy dotrzeć, by nasza marka została przez niego wysłuchana.

Czytaj więcej...