Kategoria: Marketing, Branding
Sztuka świadomej komunikacji marki czyli zrozumienie różnicy między produktem lub usługą a rolą, jaką pełnią w życiu Twoich klientów…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Marketing
Kolejność w identyfikacji wizualnej ma znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Identyfikacja wizualna nie działa samoistnie. Jej poszczególne elementy mogą pomóc w rozpoznaniu Twojej marki na rynku, ale jeśli nie są odpowiednio stosowane to efekt takich działań faktycznie może być mizerny.
Czytaj więcej...Kategoria: Branding
Od czego zacząć tworząc markę? Od zrozumienia, jak będzie jej rola w czyimś życiu i jak będzie w stanie mu pomóc…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Detal ma znaczenie w komunikacji marki. Jej wyróżnikami, poza logo mogą być elementy identyfikacji wizualnej lub komunikacji ujętej szerzej.
Czytaj więcej...Kategoria: Rebranding
Rebranding to nowy branding. Zatem jest to proces, który wymaga czasu, pomimo wprowadzonych zmian…
Czytaj więcej...Kategoria: Rebranding
Rebranding to kluczowa zmiana w prezentacji marki. Jest efektem zmiany strategii działania i może mieć znaczący wpływ na markę…
Czytaj więcej...Kategoria: Branding
Strategia i taktyka w procesie brandingowym marki mają się, jak obrazek złożony z puzzli do pojedynczego puzzla…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Znaczenie wizerunku Twojej marki najłatwiej jest przedstawić w odniesieniu do wizerunku marek samochodowych. W naszych oczach osoba w ekskluzywnym pojeździe ma inne cechy niż ktoś, kto podróżuje samochodem niższej klasy…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Brand book
Księga znaku, SIW a może Brand book? Rodzaj opracowania zasad komunikacji marki jest mocno powiązana z jej realnymi potrzebami
Czytaj więcej...