October 2025

Zmiana wizerunku marki – jak to dobrze zrealizować?

Zmiana wizerunku marki to okazja do nowego otwarcia. Jednak trzeba odpowiednio przygotować proces rebrandingowy, aby nie okazał się porażką…

Czytaj więcej...

Projektowanie logo – co warto wiedzieć?

Projektowanie logo – jednego z najważniejszych symboli Twojej marki to nigdy nie powinno być przysłowiowe „5 minut”. Zrozum markę i proces.

Czytaj więcej...

Branding – co warto wiedzieć , aby był skuteczny?

Świadome budowanie tożsamości marki może być procesem w pełni świadomym. Trzeba tylko wiedzieć: skąd startujemy i co potrzebujemy zrobić, żeby osiągnąć założony cel…

Czytaj więcej...

Długofalowy znaczy… powolny?

Długofalowy proces brandingowy odpowiednio poprowadzony, daje ogromną szansę marce na zbudowanie jej rozpoznawalności.

Czytaj więcej...

AI w procesie brandingowym

AI w procesie brandingowym może pełnić bardzo ważną rolę. Należy jednak mieć pełną świadomość tego, czego się od niej oczekuje…

Czytaj więcej...

Logo to za mało

Logo to często pierwszy element budowanego wizerunku marki. Jednak z rozwojem technologii zyskał wsparcie, które ma na celu pomóc mu wyróżnić markę i zwrócić uwagę odbiorców.

Czytaj więcej...

Sztuka świadomej komunikacji marki

Sztuka świadomej komunikacji marki czyli zrozumienie różnicy między produktem lub usługą a rolą, jaką pełnią w życiu Twoich klientów…

Czytaj więcej...

Kolejność w identyfikacji wizualnej

Kolejność w identyfikacji wizualnej ma znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki…

Czytaj więcej...

Kiedy nie doceniasz identyfikacji wizualnej?

Identyfikacja wizualna nie działa samoistnie. Jej poszczególne elementy mogą pomóc w rozpoznaniu Twojej marki na rynku, ale jeśli nie są odpowiednio stosowane to efekt takich działań faktycznie może być mizerny.

Czytaj więcej...

Od czego zacząć tworząc markę?

Od czego zacząć tworząc markę? Od zrozumienia, jak będzie jej rola w czyimś życiu i jak będzie w stanie mu pomóc…

Czytaj więcej...