październik 2024

Sztuka świadomej komunikacji marki

Sztuka świadomej komunikacji marki czyli zrozumienie różnicy między produktem lub usługą a rolą, jaką pełnią w życiu Twoich klientów…

Czytaj więcej...

Kolejność w identyfikacji wizualnej

Kolejność w identyfikacji wizualnej ma znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki…

Czytaj więcej...

Kiedy nie doceniasz identyfikacji wizualnej?

Identyfikacja wizualna nie działa samoistnie. Jej poszczególne elementy mogą pomóc w rozpoznaniu Twojej marki na rynku, ale jeśli nie są odpowiednio stosowane to efekt takich działań faktycznie może być mizerny.

Czytaj więcej...

Od czego zacząć tworząc markę?

Od czego zacząć tworząc markę? Od zrozumienia, jak będzie jej rola w czyimś życiu i jak będzie w stanie mu pomóc…

Czytaj więcej...

Detal ma znaczenie

Detal ma znaczenie w komunikacji marki. Jej wyróżnikami, poza logo mogą być elementy identyfikacji wizualnej lub komunikacji ujętej szerzej.

Czytaj więcej...

Rebranding to nowy branding

Rebranding to nowy branding. Zatem jest to proces, który wymaga czasu, pomimo wprowadzonych zmian…

Czytaj więcej...

Dobry czas na rebranding

Rebranding to kluczowa zmiana w prezentacji marki. Jest efektem zmiany strategii działania i może mieć znaczący wpływ na markę…

Czytaj więcej...

Strategia i taktyka w procesie brandingu Twojej marki

Strategia i taktyka w procesie brandingowym marki mają się, jak obrazek złożony z puzzli do pojedynczego puzzla…

Czytaj więcej...

Znaczenie wizerunku marki

Znaczenie wizerunku Twojej marki najłatwiej jest przedstawić w odniesieniu do wizerunku marek samochodowych. W naszych oczach osoba w ekskluzywnym pojeździe ma inne cechy niż ktoś, kto podróżuje samochodem niższej klasy…

Czytaj więcej...

Księga znaku czy Brand book – czego potrzebuje Twoja marka?

Księga znaku, SIW a może Brand book? Rodzaj opracowania zasad komunikacji marki jest mocno powiązana z jej realnymi potrzebami

Czytaj więcej...