Analiza marki stanowi kompleksowe badanie jej poszczególnych elementów. Jest wstępem do opracowania strategii marketingowej, kampanii promocyjnej czy wyznaczania kierunku rozwoju Twojej firmy.
Czytaj więcejAnaliza marki stanowi kompleksowe badanie jej poszczególnych elementów. Jest wstępem do opracowania strategii marketingowej, kampanii promocyjnej czy wyznaczania kierunku rozwoju Twojej firmy.
Czytaj więcejKształtowanie wizerunku marki to proces ciągły. Gdy już masz przygotowany biznes plan, przychodzi czas na opracowanie koncepcji wypromowania firmy/marki/produktu na rynku.
Czytaj więcejIdentyfikacja wizualna to sposób prezentowania firmy w postaci określonego wizerunku. Świadome podjęcie szeregu działań, w wyniku których staje się ona rozpoznawalna i budzi konkretne, oczekiwane skojarzenia u odbiorców.
Czytaj więcejRebranding czyli gdy nadchodzi moment, by wprowadzić w komunikacji marki zmiany. Niezależnie czy rebranding ma być przeprowadzony na nowej czy długo istniejącej marce, musi być zawsze procesem gruntownie przemyślanym.
Czytaj więcej