Identyfikacja wizualna
ADAMIETZ
ADAMIETZ to znana marka wśród generalnych wykonawców rozmaitych obiektów wielkogabarytowych. W skład Grupy ADAMIETZ wchodzą podmioty, które są w stanie zagwarantować kompleksową obsługę, nadzór oraz wdrożenie najbardziej wymagających inwestycji budowlanych w kraju i nie tylko.
Zostaliśmy zaproszeni do prac nad identyfikacją wizualną marki, z analizą i uporządkowaniem komunikacji wizualnej, która miała łączyć wszystkie podmioty należące do grupy.
Zakres naszych działań:
- analiza i opracowanie strategii komunikacji wizualnej
- key visual marki, łączący wszystkie podmioty należące do grupy
- opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej marki
- przygotowanie wizerunkowej strony www
Całość prac została zebrana w formie kompleksowego Systemu Identyfikacji Wizualnej.
Rok realizacji:
2012
Key visual
grupy Adamietz
Opracowaliśmy kev visual grupy ADAMIETZ jako zestaw ikon, które obrazują zakres działań każdego z podmiotów w grupie.
W ikonach zawarliśmy zarówno elementy konstrukcyjne, wykończeniowe, zakres obiektów przemysłowych jak i np. usługi transportowe i wynajmu sprzętu.
Key visual został opracowany w taki sposób, że każda z ikon może być przypisana do każdego z podmiotów w grupie, prezentując jego zakres działań a zestawiona z pozostałymi prezentuje kompleksowość usług oferowanych przez całą grupę ADAMIETZ.
Stanowił on wyróżniający element komunikacji całej marki i był szeroko wykorzystywany w rozmaitych punktach styku marki z odbiorcami, zarówno w materiałach kontaktu bezpośredniego – drukach firmowych, jak i w materiałach marketingowych drukowanych oraz cyfrowych.