Identyfikacja
wizualna
BORSOG
Borsog to marka producenta wielozadaniowego asystenta, który wspomaga pasjonatów w różnych dziedzinach. Pod postacią dość prostego wózka kryje się złożony system rozwiązań, które pomagają nie tylko w transporcie skomplikowanych elementów, ale czasem stanowią wygodne miejsce do… odpoczynku.
Borsog oferuje rozwiązania kierowane do pasjonatów takich dyscyplin, jak jeździectwo a szeroki wachlarz udogodnień spowoduje, że również w innych dziedzinach znajdzie on bez problemu swoje zastosowanie.
Identyfikacja wizualna BORSOG zaczęła się dla nas jeszcze na etapie prototypu, gdyż odpowiedzialni byliśmy za konsultacje w kwestii rozwiązań mających na celu zbudowanie efektywnego systemu opartego na autorskich rozwiązaniach.
W nazwie marki chcieliśmy oddać ideę nieustępliwości, solidności, sprawdzenia się w każdych warunkach i dążenia do wyznaczonego celu. Dlatego padło na… borsuka, który za sprawą swoich zdolności adaptacyjnych do otoczenia stał się idealnym patronem marki.
Identyfikacja wizualna marki BORSOG z naszej strony obejmowała:
- prace i konsultacje w zakresie rozwiązań systemu BORSOG;
- nazwa marki BORSOG;
- logo marki BORSOG;
- kolorystyka i typografia marki BORSOG;
- zawieszki promocyjne;
- szablony do mediów społecznościowych;
- konsultacje w zakresie oznakowania elementów tworzących system BORSOG;
- konsultacje w zakresie fotografii produktowych oraz wizerunkowych marki BORSOG;
- projekt graficzny strony www.
Rok realizacji:
2021
Materiał zdjęciowy prezentujemy dzięki uprzejmości właściciela marki Borsog: www.borsog.com
Fotografia reklamowa: Łukasz Bera, www.lukaszbera.com