DELIPSIE identyfikacja wizualna etykieta

DELIPSIE

identyfikacja wizualna

DELIPSIE to marka producenta wysokiej jakości przysmaków dla psów. Twórcy marki, z miłości do swoich podopiecznych, dokładają wszelkich starań, aby szeroki wachlarz przekąsek w ich ofercie wypełniony był tylko najlepszymi składnikami. Każdy ze smakołyków opracowywany jest z myślą o zdrowiu i dobrej kondycji bezpośrednich odbiorców produktów marki.

Punktem wyjścia przy pracach, do których zostaliśmy zaproszeni było skupienie się na wyjątkowości produktów marki. Stąd naturalne skojarzenie z wysokiej jakości DELIKATESAMI oraz DELICJAMI dla PSÓW. Przerodziło się to w pomysł na nazwę marki.

W komunikacji werbalnej postawiliśmy na zabawę słowem i ukrywaniem wszelkiego rodzaju „psów, psich, psiaków” w formie standardowych słów. Stąd pojawiły się „najlePSIE smakołyki dla naszych PSIjaciół.” A „przysmaki” często zastępują „psie smaki.”

Również w sloganie marki pojawiło się „psię”, skłaniając psich opiekunów do poznania i poczęstowania produktami marki swoich podopiecznych. Dlatego nie wahaj się i już dziś „SKUŚ PSIĘ!”

 

Nowe logo
DELIPSIE

W nowej identyfikacji wizualnej marki DELIPSIE ważnym elementem jest nowe logo marki. W logotypie, jedna z liter („P”) symbolizuje głowę zadowolonego psa.

Logo zostało opracowane w formie responsywnej, z uwzględnieniem różnych powierzchni prezentacji oraz zakresu przekazywanej informacji: od pełnego logotypu w orientacji poziomej, poprzez wariant w dwóch liniach. Ostatnim jest sam sygnet, stanowiący połączenie dwóch liter logotypu: „D” oraz „P”.

 

DELIPSIE identyfikacja wizualna logo

Identyfikacja
wizualna marki DELIPSIE

Identyfikacja wizualna marki DELIPSIE mocno czerpie z produktów marki. Od kolorystyki poprzez elementy key visuala, nawiązujące do charakterystycznych kształtów przekąsek. Charakterystyczna typografia, w odmianach rozszerzonej oraz regularnej, uzupełnia obraz identyfikacji.

W ramach identyfikacji wizualnej pojawia się również przyjazny brand hero marki – piesek DELI. W komunikacji marki pełni rolę psa-przewodnika po niuansach marki oraz oferowanych produktach.

Wszystkie opracowane elementy zostały zdefiniowane i opisane w postaci reguł konstrukcyjnych w formie Systemu Identyfikacji Wizualnej marki DELIPSIE.

 

DELIPSIE identyfikacja wizualna klucz wizualny DELIPSIE identyfikacja wizualna klucz wizualny DELIPSIE identyfikacja wizualna kolorystykaDELIPSIE identyfikacja wizualna DELI brand heroDELIPSIE identyfikacja wizualna typografiaDELIPSIE identyfikacja wizualna brand book DELIPSIE identyfikacja wizualna brand book

Komunikacja marki
DELIPSIE

Komunikacja marki obejmuje zarówno kanały tradycyjne (m.in. druk) oraz cyfrowe (SoMe, e-commerce).

Opracowane w ramach identyfikacji wizualnej narzędzia do komunikacji marki wykorzystują nie tylko elementy graficzne.

Na potrzeby komunikacji przygotowana została sesja zdjęciowa z psiakami, które zajadają się smakołykami marki DELIPSIE.

Zdjęcia mogą być wykorzystywane zarówno w komunikacji online jak i mogą stanowić doskonałą bazę dla komunikacji poza kanałami cyfrowymi.

 

DELIPSIE identyfikacja wizualna sesja

DELIPSIE identyfikacja wizualna sesja

DELIPSIE identyfikacja wizualna sesja

DELIPSIE identyfikacja wizualna sesja

DELIPSIE identyfikacja wizualna SoMe

DELIPSIE identyfikacja wizualna paczka z taśmą

DELIPSIE identyfikacja wizualna logo miska

Zakres identyfikacji wizualnej
marki DELIPSIE

W ramach kompleksowej identyfikacji wizualnej byliśmy odpowiedzialni za:

  • strategię komunikacji marki
  • nazwę oraz slogan marki
  • nowe logo marki DELIPSIE
  • identyfikację wizualną marki DELIPSIE
  • key visual marki DELIPSIE
  • spójną linię wizualną marki w różnych kanałach komunikacji
  • System Identyfikacji Wizualnej marki DELIPSIE
  • materiały drukowane oraz cyfrowe
  • responsywny sklep online (UX/UI) z produktami marki DELIPSIE: www.delipsie.pl

 

Sesja zdjęciowa zrealizowana została w Animal Foto Studio.
Zdjęcia stanowią własność marki DELIPSIE.

 

Rok realizacji:
2024

 

Słowa kluczowe:
#pies #dieta #żywienie #plan #suplement #zdrowie #jakość #sklep #produkt #B2C #komunikacja #identyfikacja #SIW #design #system #figma #www #UX #UI #e-commerce

 

DELIPSIE identyfikacja wizualna ulotka

DELIPSIE identyfikacja wizualna torba

DELIPSIE identyfikacja wizualna strona desktopDELIPSIE identyfikacja wizualna strona www DELIPSIE identyfikacja wizualna strona mobile

DELIPSIE identyfikacja wizualna ściana DELIPSIE identyfikacja wizualna citylight 1 DELIPSIE identyfikacja wizualna billboard DELIPSIE identyfikacja wizualna citylight 2

 

Chcesz teraz skupić uwagę na Twojej marce?