DELIPSIE
identyfikacja wizualna
DELIPSIE to marka producenta wysokiej jakości przysmaków dla psów. Twórcy marki, z miłości do swoich podopiecznych, dokładają wszelkich starań, aby szeroki wachlarz przekąsek w ich ofercie wypełniony był tylko najlepszymi składnikami. Każdy ze smakołyków opracowywany jest z myślą o zdrowiu i dobrej kondycji bezpośrednich odbiorców produktów marki.
Punktem wyjścia przy pracach, do których zostaliśmy zaproszeni było skupienie się na wyjątkowości produktów marki. Stąd naturalne skojarzenie z wysokiej jakości DELIKATESAMI oraz DELICJAMI dla PSÓW. Przerodziło się to w pomysł na nazwę marki.
W komunikacji werbalnej postawiliśmy na zabawę słowem i ukrywaniem wszelkiego rodzaju „psów, psich, psiaków” w formie standardowych słów. Stąd pojawiły się „najlePSIE smakołyki dla naszych PSIjaciół.” A „przysmaki” często zastępują „psie smaki.”
Również w sloganie marki pojawiło się „psię”, skłaniając psich opiekunów do poznania i poczęstowania produktami marki swoich podopiecznych. Dlatego nie wahaj się i już dziś „SKUŚ PSIĘ!”
Nowe logo
DELIPSIE
W nowej identyfikacji wizualnej marki DELIPSIE ważnym elementem jest nowe logo marki. W logotypie, jedna z liter („P”) symbolizuje głowę zadowolonego psa.
Logo zostało opracowane w formie responsywnej, z uwzględnieniem różnych powierzchni prezentacji oraz zakresu przekazywanej informacji: od pełnego logotypu w orientacji poziomej, poprzez wariant w dwóch liniach. Ostatnim jest sam sygnet, stanowiący połączenie dwóch liter logotypu: „D” oraz „P”.
Identyfikacja
wizualna marki DELIPSIE
Identyfikacja wizualna marki DELIPSIE mocno czerpie z produktów marki. Od kolorystyki poprzez elementy key visuala, nawiązujące do charakterystycznych kształtów przekąsek. Charakterystyczna typografia, w odmianach rozszerzonej oraz regularnej, uzupełnia obraz identyfikacji.
W ramach identyfikacji wizualnej pojawia się również przyjazny brand hero marki – piesek DELI. W komunikacji marki pełni rolę psa-przewodnika po niuansach marki oraz oferowanych produktach.
Wszystkie opracowane elementy zostały zdefiniowane i opisane w postaci reguł konstrukcyjnych w formie Systemu Identyfikacji Wizualnej marki DELIPSIE.
Komunikacja marki
DELIPSIE
Komunikacja marki obejmuje zarówno kanały tradycyjne (m.in. druk) oraz cyfrowe (SoMe, e-commerce).
Opracowane w ramach identyfikacji wizualnej narzędzia do komunikacji marki wykorzystują nie tylko elementy graficzne.
Na potrzeby komunikacji przygotowana została sesja zdjęciowa z psiakami, które zajadają się smakołykami marki DELIPSIE.
Zdjęcia mogą być wykorzystywane zarówno w komunikacji online jak i mogą stanowić doskonałą bazę dla komunikacji poza kanałami cyfrowymi.
Zakres identyfikacji wizualnej
marki DELIPSIE
W ramach kompleksowej identyfikacji wizualnej byliśmy odpowiedzialni za:
- strategię komunikacji marki
- nazwę oraz slogan marki
- nowe logo marki DELIPSIE
- identyfikację wizualną marki DELIPSIE
- key visual marki DELIPSIE
- spójną linię wizualną marki w różnych kanałach komunikacji
- System Identyfikacji Wizualnej marki DELIPSIE
- materiały drukowane oraz cyfrowe
- responsywny sklep online (UX/UI) z produktami marki DELIPSIE: www.delipsie.pl
Sesja zdjęciowa zrealizowana została w Animal Foto Studio.
Zdjęcia stanowią własność marki DELIPSIE.
Rok realizacji:
2024
Słowa kluczowe:
#pies #dieta #żywienie #plan #suplement #zdrowie #jakość #sklep #produkt #B2C #komunikacja #identyfikacja #SIW #design #system #figma #www #UX #UI #e-commerce