Identyfikacja wizualna
HOTEL SYSTEMS
HOTEL SYSTEMS to platforma do rezerwacji wykorzystywana w systemach hotelowych. Oferuje szereg udogodnień, które umożliwiają dostosowanie sytemu rezerwacyjnego do niemalże dowolnego obiektu.
Idea marki
HOTEL SYSTEMS
W ramach koncepcji wizerunku zależało nam na pokazaniu połączenia między użytkownikiem a platformą; między klientem a hotelem. Dlatego w znaku postanowiliśmy wykorzystać kilka skojarzeń, m.in.:
- h – „hotel” + y – „you”, czyli Twoje łatwe połączenie z hotelem (łatwość rezerwacji);
- połączenie obu liter, obrazujące cyfrowy charakter platformy.
Marka dostarcza efektywnych rozwiązań, dzięki którym jej użytkownicy zyskują na czasie. Stąd koncepcja komunikacji wizualnej, która miała na celu podkreślenie profitów wynikających ze stosowania sytemu.
„Z HOTEL SYSTEMS, masz czas na ulubioną kawę!” – to główne przesłanie marki, obrazujące prostotę obsługi systemu.
Identyfikacja i komunikacja wizualna
HOTEL SYSTEMS
Kluczowymi elementami marki HOTEL SYSTEMS stały się:
- znak marki;
- kolorystyka – mocna, zdecydowana czerwień („czerwony dywan” – podkreślenie wyjątkowości i zaproszenia użytkowników);
- prostota komunikacji oparta głównie na kwadratowych kształtach.
W ten sposób otrzymaliśmy prostą w formie, aczkolwiek zdecydowaną w strategii komunikacji markę z wyrazistą identyfikacją wizualną.
Rok realizacji:
2014
Słowa kluczowe:
#rezerwacja #rezerwacyjny #rezerwować #hotel #pokój #system #platforma #B2B #B2C