Identyfikacja
wizualna
KURPIKI
Kurpiki to wyjątkowy sklep z obuwiem dziecięcym. Misja marki jest prosta: dostarczyć najwyższej jakości obuwie dla dzieci, gdyż dobre obuwie ma wpływ na postawę a ta często na cały organizm.
Twórcom marki Kurpiki zależy na odpowiednim doborze obuwia do stopy dziecka, tak by but był wygodny i nie przeszkadzał w eksplorowaniu świata przez małego człowieka. Obuwie musi być wysokiej jakości – modele skórzane głównie produkowane ręcznie. W asortymencie przodują buty polskich, dobrych marek.
Wysokiej jakości obuwie jest nie tylko dobierane pod kątem sezonu, ale także funkcji. Obok solidnego obuwia skórzanego, w asortymencie znajdują się również kapcie tekstylne, nie ustępujące w jakości.
Identyfikację wizualną Kurpiki rozpoczęliśmy od określenia komunikacji, nie tylko wizualnej. W tym celu przygotowaliśmy slogan marki, który miał podkreślić wagę doboru odpowiedniego obuwia poprzez szerokość asortymentu, starannie wyselekcjonowanego. I tak powstał prosty komunikat: „Duży wybór dla małych stóp”.
W zakres naszych działań przy identyfikacji wizualnej marki Kurpiki wchodziły:
- slogan marki;
- projekt logo marki;
- klucz wizualny marki, z charakterystycznymi kształtami, kolorystyką oraz typografią;
- materiały drukowane oraz cyfrowe do komunikacji marki w tych kanałach;
- oznakowanie zewnętrzne sklepu (wizualizacja przykładowa).
Rok realizacji:
2023