Identyfikacja
wizualna
KURPIKI

Kurpiki to wyjątkowy sklep z obuwiem dziecięcym. Misja marki jest prosta: dostarczyć najwyższej jakości obuwie dla dzieci, gdyż dobre obuwie ma wpływ na postawę a ta często na cały organizm.

Twórcom marki Kurpiki zależy na odpowiednim doborze obuwia do stopy dziecka, tak by but był wygodny i nie przeszkadzał w eksplorowaniu świata przez małego człowieka. Obuwie musi być wysokiej jakości – modele skórzane głównie produkowane ręcznie. W asortymencie przodują buty  polskich, dobrych marek.

Wysokiej jakości obuwie jest nie tylko dobierane pod kątem sezonu, ale także funkcji. Obok solidnego obuwia skórzanego, w asortymencie znajdują się również kapcie tekstylne, nie ustępujące w jakości.

Identyfikację wizualną Kurpiki rozpoczęliśmy od określenia komunikacji, nie tylko wizualnej. W tym celu przygotowaliśmy slogan marki, który miał podkreślić wagę doboru odpowiedniego obuwia poprzez szerokość asortymentu, starannie wyselekcjonowanego. I tak powstał prosty komunikat: „Duży wybór dla małych stóp”.

W zakres naszych działań przy identyfikacji wizualnej marki Kurpiki wchodziły:

  • slogan marki;
  • projekt logo marki;
  • klucz wizualny marki, z charakterystycznymi kształtami, kolorystyką oraz typografią;
  • materiały drukowane oraz cyfrowe do komunikacji marki w tych kanałach;
  • oznakowanie zewnętrzne sklepu (wizualizacja przykładowa).

 

Rok realizacji:
2023

 

Słowa kluczowe:
#obuwie #buty #dzieci #dziecko #zdrowie #bieg #skok #sprzedaż #sklep #komfort #stopy #B2C #postawa #klucz #wizualny #key #visual

kurpiki logo warianty

kurpiki klucz wizualny turystyka

kurpiki klucz wizualny lifestyle

kurpiki klucz wizualny sport

kurpiki identyfikacja wizualna slogan font firmowy

kurpiki obuwie wiosna

kurpiki obuwie lato

kurpiki obuwie jesień

kurpiki obuwie zima

kurpiki identyfikacja wizualna media społecznościowe

kurpiki karta lojalnosciowa

kurpiki plakat

kurpiki identyfikacja wizualna billboard

kurpiki pins

kurpiki smycz

kurpiki identyfikacja wizualna oznakowanie sklepu

kurpiki brelok

kurpiki torba papierowa

 

Czas skupić uwagę na Twojej marce?