Identyfikacja
wizualna
Muravia
Muravia to marka firmy projektującej i wdrażającej koncepcje w ramach szeroko rozumianych przestrzeni zielonych. Realizuje projekty o różnym zakresie i złożoności: od przydomowych skwerów po komercyjne projekty zagospodarowania krajobrazu.
Markę stworzyło dwóch pasjonatów, którzy do każdego etapu procesu projektowo-wdrożeniowego przykładają ogromną wagę. Od analizy podłoża, poprzez dobór odpowiednich nawozów i mieszanek nasion traw, po systemy nawadniające i roboty koszące do pielęgnacji.
Identyfikacja wizualna marki Muravia, za którą byliśmy odpowiedzialni, obejmowała:
- nazwę marki
- logo marki wraz z księgą znaku
- key visual
- projekty druków firmowych, a w szczególności wizytówkę, w której zaproponowaliśmy papier ZING GMUND BIO CYCLE CHLOROPHYLL – wyprodukowany z trawy z dodatkiem naturalnego chlorofilu
- komunikację wizualną offline – oznakowanie zewnętrzne w postaci banerów oraz oznakowania pojazdów
- komunikację wizualną online – szablony mediów społecznościowych oraz stronę www: muravia.pl
Rok realizacji:
2022