Identyfikacja
wizualna
Muravia

Muravia to marka firmy projektującej i wdrażającej koncepcje w ramach szeroko rozumianych przestrzeni zielonych. Realizuje projekty o różnym zakresie i złożoności: od przydomowych skwerów po komercyjne projekty zagospodarowania krajobrazu.

Markę stworzyło dwóch pasjonatów, którzy do każdego etapu procesu projektowo-wdrożeniowego przykładają ogromną wagę. Od analizy podłoża, poprzez dobór odpowiednich nawozów i mieszanek nasion traw, po systemy nawadniające i roboty koszące do pielęgnacji.

Identyfikacja wizualna marki Muravia, za którą byliśmy odpowiedzialni, obejmowała:

  • nazwę marki
  • logo marki wraz z księgą znaku
  • key visual
  • projekty druków firmowych, a w szczególności wizytówkę, w której zaproponowaliśmy papier ZING GMUND BIO CYCLE CHLOROPHYLL – wyprodukowany z trawy z dodatkiem naturalnego chlorofilu
  • komunikację wizualną offline – oznakowanie zewnętrzne w postaci banerów oraz oznakowania pojazdów
  • komunikację wizualną online – szablony mediów społecznościowych oraz stronę www: muravia.pl

 

Rok realizacji:
2022

 

Słowa kluczowe:
#ogród #teren #zielony #projektowanie #otoczenie #architektura #krajobraz #trawa #zieleń #odnowa #remont #wygoda #komfort #projekt #grass #green #B2B #B2C #klucz #wizualny #key #visual

Muravia logo

Muravia księga znaku

Muravia kolorystyka

Muravia key visual

Muravia druki firmowe

Muravia wizytówka firmowa, papier ZING GMUND CHLOROPHYLL

Muravia ikony

Muravia broszura

Muravia broszura

Muravia baner

Muravia social media

Muravia social media

 

Czas skupić uwagę na Twojej marce?