Identyfikacja wizualna
ORO Dolindo

Złoty środek w przypadku marki kosmetyków Oro Dolindo można interpretować bardzo dosłownie, bo to właśnie 24 karatowe złoto i platyna czynią z nich produkty wyjątkowe. Oro Dolindo to kosmetyki naturalne dla kobiet dojrzałych wzbogacone o szlachetne kruszce.

Byliśmy odpowiedzialni za koncepcję wizerunku marki, projekty graficzne oraz nadzór nad identyfikacją wizualną wyjątkowości marki Oro Dolindo.

Szlachetną formę opakowań i receptur podkreśliliśmy dodatkowo dobierając niestandardowe papiery oraz zdobienia.

Zakres naszych prac:

  • projekt logo marki
  • projekt opakowań, etykiet oraz próbek kosmetyków
  • wizualizacje 3D produktów
  • projekt folderu reklamowego

 

Rok realizacji:
2018

 

Słowa kluczowe:
#kosmetyk #kosmetyki #beauty #zdrowie #skóra #cera #dojrzała #złoto #gold #B2C #klucz #wizualny #key #visual #system #identyfikacji #wizualnej #siw

 

oro dolindo logo

oro dolindo konstrukcja znaku

oro dolindo folder

oro dolindo opakowania

oro dolindo opakowania

oro dolindo etykiety

oro dolindo etykiety

oro dolindo próbki

oro dolindo opakowania

 

Czas skupić uwagę na Twojej marce?