Identyfikacja wizualna
ORO Dolindo
Złoty środek w przypadku marki kosmetyków Oro Dolindo można interpretować bardzo dosłownie, bo to właśnie 24 karatowe złoto i platyna czynią z nich produkty wyjątkowe. Oro Dolindo to kosmetyki naturalne dla kobiet dojrzałych wzbogacone o szlachetne kruszce.
Byliśmy odpowiedzialni za koncepcję wizerunku marki, projekty graficzne oraz nadzór nad identyfikacją wizualną wyjątkowości marki Oro Dolindo.
Szlachetną formę opakowań i receptur podkreśliliśmy dodatkowo dobierając niestandardowe papiery oraz zdobienia.
Zakres naszych prac:
- projekt logo marki
- projekt opakowań, etykiet oraz próbek kosmetyków
- wizualizacje 3D produktów
- projekt folderu reklamowego
Rok realizacji:
2018
Słowa kluczowe:
#kosmetyk #kosmetyki #beauty #zdrowie #skóra #cera #dojrzała #złoto #gold #B2C #klucz #wizualny #key #visual #system #identyfikacji #wizualnej #siw