Identyfikacja wizualna
Senelle Cosmetics
Marka Senelle jest jak kobieta, do której jest kierowana: energiczna, zmysłowa, znająca swoją wartość, mająca własne zdanie, dzieląca się poglądami, uwielbiająca zmiany. Kobieta, która odnalazła równowagę i wie dokąd zmierza.
Delikatność logotypu połączyliśmy z wizerunkiem kwiatów i otrzymaliśmy prostą, ale wyrazistą identyfikację wizualną, która niczym kobieta, zmienia się rozkwitając każdą porą roku. Dopełnieniem jest autorski projekt opakowań, w którym główną rolę odgrywa doskonały kosmetyk, prezentowany na drewnianym podeście z sygnaturą marki.
Zakres naszych działań:
- strategia komunikacji marki
- nazwa
- projekt logo Senelle
- księga znaku
- projekty druków firmowych
- projekt autorskich opakowań oraz etykiet sezonowych
- projekty sezonowych ulotek reklamowych
- projekt responsywnej strony www oraz sklepu: www.senelle.pl (stan na 01.01.2018)
- nadzorowanie i realizacja działań marketingowych w mediach społecznościowych
Rok realizacji:
2017
Tagi:
#kosmetyki, #kosmetyk, #cosmetics, #cosmetic, #naturalne, #natural, #nature, #beauty, #pora, #pory, #roku, #seasons