Rebranding
Atikus
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji.
Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu widzenia końcowego komfortu mieszkania.
Znak marki Atikus nie mógł być przygotowany inaczej niż w oparciu o solidną koncepcję i konstrukcję. W koncepcji rysuje się nietypowa litera „a”, na wzór struktury budynku.
Zasady stosowania i konstrukcji kluczowych elementów komunikacji opisane zostały w obszernym systemie identyfikacji wizualnej marki.
Architektura marki Atikus
W architekturze marki, Atikus występuje jako marka parasolowa, nadrzędna. Niższy poziom stanowią realizowane inwestycje, które postanowiliśmy ujednolicić wizerunkowo budując alfabet marki Atikus. Kolejne realizacje otrzymują swój znak: literę bądź cyfrę (lub zestawienie obu) w oparciu o opracowany, charakterystyczny krój liter, który dostarczyliśmy marce Atikus w postaci gotowego fontu do stosowania.
Rebranding marki Atikus obejmował:
- ustalenie zasad strategii komunikacji marki
- uporządkowanie architektury marki Atikus
- nowe logo Atikus
- system znaków poszczególnych inwestycji marki Atikus (font)
- klucz wizualny marki Atikus
- projekty druków firmowych
- projekty materiałów cyfrowych (media społecznościowe)
- projekt graficzny i wdrożenie strony www – zobacz online →
Rok realizacji:
2024
Słowa kluczowe:
#deweloper #dom #mieszkanie #inwestycja #remont #wykończenie #wnętrze #architektura #budownictwo #B2C #B2B #klucz #wizualny #key #visual #system #identyfikacji #wizualnej #siw #brand #book