Rebranding
Eeny Meeny
Eeny Meeny to marka, której produkty kierowane do osób ze skórą wrażliwą, podatną na rozmaite alergie i podrażnienia. Połączenie najnowocześniejszych technologii wraz z naturalnymi składnikami oferowane jest w szerokim asortymencie do pielęgnacji skóry. Marka kieruje swoje produkty do najbardziej wymagających odbiorców.
Dotychczasowa komunikacja wizualna
marki Eeny Meeny
Pierwotnie produkty marki były głównie kierowane do kobiet w ciąży oraz młodych mam. Składniki, które są bardzo bezpieczne dla skóry umożliwiały stosowanie produktów Eeny Meeny również dla noworodków i to już od 1. dnia życia.
Pierwotne założenia strategiczne co do komunikacji marki opierały się właśnie na tej grupie docelowej. W jej komunikacji królowała biel i delikatne akcenty kolorystyczne, podkreślające subtelność i bepieczeństwo.
Dotychczasowa komunikacja marki do obejrzenia w naszym case study:
Identyfikacja wizualna Eeny Meeny
Nowa komunikacja wizualna,
nowe logo Eeny Meeny
Z czasem okazało się, że produkty są stosowane w znacznie szerszym gronie odbiorców. Cenią oni sobie oferowaną jakość i spełnianie bardzo wymagających potrzeb przy niedogodnościach skórnych. Spowodowało to zmianę założeń strategicznych marki, która chciała skierować swoje produkty już nie tylko do kobiet w ciąży i młodych mam.
Zmiana w komunikacji marki zapoczątkowana została od znaku, który jednak zachował swój styl. Poprawiliśmy jego wyrazistość – litery zyskały nowe, bardziej zdecydowane kształty, usunęliśmy z otoczenia znaku elementy, które sprawdzały się w poprzedniej komunikacji wizualnej.
Nowy klucz wizualny
marki Eeny Meeny
Rebranding Eeny Meeny objął wszystkie dotychczasowe pola i kanały komunikacji marki. Począwszy od nowej palety kolorystycznej, poprzez rozwiązania typograficzne aż po klucz wizualny bazujący na typograficznym systemie oznakowania kategorii produktowych marki.
Wyznacznikami nowego klucza wizualnego stały się:
- kolor – główny wraz z gradientami;
- typografia – monogramy kategorii produktów
- komunikacja wizualna – wykorzystująca np. w mediach społecznościowych charakterystyczne elementy nowej identyfikacji wizualnej marki Eeny Meeny.
Powstał system identyfikacji wizualnej w formie kompleksowego brand booka marki Eeny Meeny. Zawiera on zasady konstrukcji kluczowych dla marki komunikatów oraz oznakowania produktów.
Wizualizacje oraz zdjęcia są własnością marki Eeny Meeny.
Rok realizacji:
2024
Słowa kluczowe:
#kosmetyki #naturalne #kosmetyk #uroda #zdrowie #cera #skóra #ochrona #alergia #alergie #nature #cosmetic #cosmetics #B2C #klucz #wizualny #key #visual #system #identyfikacji #wizualnej #siw