rebranding eeny meny

Rebranding
Eeny Meeny

Eeny Meeny to marka, której produkty kierowane do osób ze skórą wrażliwą, podatną na rozmaite alergie i podrażnienia. Połączenie najnowocześniejszych technologii wraz z naturalnymi składnikami oferowane jest w szerokim asortymencie do pielęgnacji skóry. Marka kieruje swoje produkty do najbardziej wymagających odbiorców.

 

Dotychczasowa komunikacja wizualna
marki Eeny Meeny

 

Pierwotnie produkty marki były głównie kierowane do kobiet w ciąży oraz młodych mam. Składniki, które są bardzo bezpieczne dla skóry umożliwiały stosowanie produktów Eeny Meeny również dla noworodków i to już od 1. dnia życia.

Pierwotne założenia strategiczne co do komunikacji marki opierały się właśnie na tej grupie docelowej. W jej komunikacji królowała biel i delikatne akcenty kolorystyczne, podkreślające subtelność i bepieczeństwo.

Dotychczasowa komunikacja marki do obejrzenia w naszym case study:
Identyfikacja wizualna Eeny Meeny

 

Nowa komunikacja wizualna,
nowe logo Eeny Meeny

 

Z czasem okazało się, że produkty są stosowane w znacznie szerszym gronie odbiorców. Cenią oni sobie oferowaną jakość i spełnianie bardzo wymagających potrzeb przy niedogodnościach skórnych. Spowodowało to zmianę założeń strategicznych marki, która chciała skierować swoje produkty już nie tylko do kobiet w ciąży i młodych mam.

Zmiana w komunikacji marki zapoczątkowana została od znaku, który jednak zachował swój styl. Poprawiliśmy jego wyrazistość – litery zyskały nowe, bardziej zdecydowane kształty, usunęliśmy z otoczenia znaku elementy, które sprawdzały się w poprzedniej komunikacji wizualnej.

 

Nowy klucz wizualny
marki Eeny Meeny

 

Rebranding Eeny Meeny objął wszystkie dotychczasowe pola i kanały komunikacji marki. Począwszy od nowej palety kolorystycznej, poprzez rozwiązania typograficzne aż po klucz wizualny bazujący na typograficznym systemie oznakowania kategorii produktowych marki.

Wyznacznikami nowego klucza wizualnego stały się:

  • kolor – główny wraz z gradientami;
  • typografia – monogramy kategorii produktów
  • komunikacja wizualna – wykorzystująca np. w mediach społecznościowych charakterystyczne elementy nowej identyfikacji wizualnej marki Eeny Meeny.

Powstał system identyfikacji wizualnej w formie kompleksowego brand booka marki Eeny Meeny. Zawiera on zasady konstrukcji kluczowych dla marki komunikatów oraz oznakowania produktów.

Wizualizacje oraz zdjęcia są własnością marki Eeny Meeny.

Rok realizacji:
2024

Słowa kluczowe:
#kosmetyki #naturalne #kosmetyk #uroda #zdrowie #cera #skóra #ochrona #alergia #alergie #nature #cosmetic #cosmetics #B2C #klucz #wizualny #key #visual #system #identyfikacji #wizualnej #siw

 

nowe opakowanie Eeny Meny 01

nowe opakowanie Eeny Meny 02

nowe opakowanie Eeny Meny 03

nowe opakowanie Eeny Meny 04

rebranding Eeny Meny nowe opakowania 01

rebranding Eeny Meny nowe opakowania 02

rebranding Eeny Meny nowe opakowania 04

rebranding Eeny Meny nowe opakowania 05

rebranding Eeny Meny nowe opakowania 06

rebranding Eeny Meny nowe opakowania 07

rebranding Eeny Meny nowe opakowania 08

 

Chcesz teraz skupić uwagę na Twojej marce?