Rebranding
Hotel Piast
Jan II Dobry – piastowski książę, przedsiębiorczy i dbający o swój lud. Za jego mądrego i gospodarnego panowania, nastąpił znaczący rozwój gospodarczy i terytorialny regionu opolskiego.
Cechy tego księcia zdecydowały o jego roli w przeprowadzonym przez nas rebrandingu Hotelu Piast w Opolu. Sygnet zbudowany z prostych elementów na bazie portretu, posłużył nam za bazę do wdrożenia nowoczesnej identyfikacji wizualnej, której kontynuacją był nowy wizerunek restauracji Piastowskiej – spójny co do formy z identyfikacją hotelu, w którym restauracja się mieści.
Zakres naszych działań:
- projekt logo Hotelu Piast w Opolu
- projekty druków firmowych
- projekt folderu wizerunkowego
- projekt responsywnej strony www: www.hotel-piast.opole.pl (stan na 01.01.2018)
- projekt logo Restauracji Piastowskiej
- projekty druków firmowych oraz ulotek reklamowych
Rok realizacji:
2016
Tagi:
#hotel, #comfort, #komfort, #restaurant, #restauracja, #food, #room