REBRANDING
KONIEC SMYCZY

„Koniec Smyczy” to profesjonalne szkolenia dla psów, niezależnie od stopnia zaawansowania czy tez wieku Waszego pupila, gdyż pod okiem doskonałego trenera, nabierze ogłady i będzie reagował ochoczo na polecenia.
Rebranding zaczęliśmy od zmiany znaku firmowego, w którego sygnecie postawiliśmy na zadowolonego, siedzącego psa. Jego kształt wynika z dwóch liter: „K” – od nazwy oraz „R” – od nazwy gminy, gdzie odbywają się zajęcia – Rokietnica.
Opracowując nowy wizerunek dla marki „Koniec Smyczy”, zdecydowaliśmy się na komunikowanie pozytywnych emocji, dlatego zadowolony pies-sygnet stał się również „brand hero” dla marki.

Aby przybliżyć proces szkolenia, key visual powstał na bazie toru z przeszkodami, na którym występują zarówno elementy obedience, agility czy po prostu podstawowe komendy, które finalnie doprowadzają do pozytywnego zmęczenia Waszego pupila.

Zakres naszych prac:

  • rebranding marki KONIEC SMYCZY
  • projekt nowego logo
  • key-visual marki
  • druki firmowe
  • media społecznościowe
  • strona www
  • materiały promocyjne

Zdjęcie wykorzystane w wizualizacjach: Małgorzata Frankowska FOTOGRAFIA

koniec smyczy rebranding

koniec smyczy konstrukcja znaku

koniec smyczy kolorystyka

koniec smyczy key visual

koniec smyczy druki firmowe

koniec smyczy t-shirt

koniec smyczy rollup 2

koniec smyczy ulotka

koniec smyczy flaga

koniec smyczy social media

koniec smyczy social media

koniec smyczy samochód