REBRANDING
KONIEC SMYCZY
„Koniec Smyczy” to profesjonalne szkolenia dla psów, niezależnie od stopnia zaawansowania czy tez wieku Waszego pupila, gdyż pod okiem doskonałego trenera, nabierze ogłady i będzie reagował ochoczo na polecenia.
Rebranding zaczęliśmy od zmiany znaku firmowego, w którego sygnecie postawiliśmy na zadowolonego, siedzącego psa. Jego kształt wynika z dwóch liter: „K” – od nazwy oraz „R” – od nazwy gminy, gdzie odbywają się zajęcia – Rokietnica.
Opracowując nowy wizerunek dla marki „Koniec Smyczy”, zdecydowaliśmy się na komunikowanie pozytywnych emocji, dlatego zadowolony pies-sygnet stał się również „brand hero” dla marki.
Aby przybliżyć proces szkolenia, key visual powstał na bazie toru z przeszkodami, na którym występują zarówno elementy obedience, agility czy po prostu podstawowe komendy, które finalnie doprowadzają do pozytywnego zmęczenia Waszego pupila.
Zakres naszych prac:
- rebranding marki KONIEC SMYCZY
- projekt nowego logo
- key-visual marki
- druki firmowe
- media społecznościowe
- strona www
- materiały promocyjne
Rok realizacji:
2019
Zdjęcie wykorzystane w wizualizacjach: Małgorzata Frankowska FOTOGRAFIA