Rebranding OPEX baner budowa 2

Rebranding OPEX

Marka OPEX S.A. dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, komercyjnych oraz prywatnych. Wieloletnie doświadczenie firmy zarówno na rynku polskim jak i m.in. niemieckim zaowocowało ugruntowaniem pozycji marki jako sprawdzonego partnera w branży budowlanej.

 

Nowe logo OPEX

Rebranding OPEX logoRebranding OPEX zmiana logo

Marka OPEX zgłosiła się do nas w sprawie komunikacji swojej marki. Z początku nic nie zapowiadało, że dojdzie do gruntownych zmian wizerunkowych, gdyż marka była dość rozpoznawalna w branży za sprawą choćby swojego znaku. Postanowiliśmy jednak zaproponować zmianę tego jakże ważnego elementu wizerunku.

Proces zmiany znaku był złożony i wieloetapowy. Obejmował lifting oraz redesign dotychczasowego znaku, wraz z analizą i prezentacją nowych rozwiązań. Na początkowym etapie kluczowym elementem wizerunku była obecność flagi naszego kraju, podkreślająca pochodzenie marki. Jednak wraz z ewolucją projektu dotychczasowego znaku jej priorytet malał.

Równolegle pokazaliśmy zupełnie nowy znak, symbolicznie nawiązujący do dotychczasowego logo. Zniknęła z niego flaga (choć i warianty z flagą były dyskutowane), zupełnie zmieniła się forma za sprawą autorskiego liternictwa logotypu. Zmianie uległa też kolorystyka znaku, uproszczona do jednego koloru wiodącego.

Ostatecznie, zaproponowany przez nas nowy znak spotkał się z uznaniem i aprobatą marki OPEX.

Nowa kolorystyka marki OPEX

Zmiana znaku marki pociągnęła za sobą kolejne zmiany w strategii komunikacji wizualnej. Pojawiła się nowa typografia firmowa oraz paleta kolorystyczna, która miała symbolicznie obejmować zakres działań marki w tym stosowane materiały. Pojawiły się różne odcienie niebieskiego (wychodząc od koloru znaku firmowego) i szarego po kolory bardziej ziemiste, nawiązujące do betonu, drewna oraz ziemi.

Rebranding OPEX kolorystyka

Nowy key visual marki OPEX

Kolejny zaproponowanym przez nas elementem, rozszerzającym komunikację marki był charakterystyczny key visual. Nawiązuje on swoją formą do oferty marki – realizowanych obiektów budowlanych o różnym przeznaczeniu. Jednocześnie, do stosowanych materiałów czyli rozmaitych rodzajów produktów i prefabrykatów budowlanych – pustaków, cegieł, płyt betonowych.

Key visual został zastosowany zarówno w drukach firmowych, materiałach promocyjnych marki oraz w systemie oznakowania pojazdów firmowych.

Rebranding OPEX key visual

Rebranding marki OPEX

 

Zakres naszych działań:

  • opracowanie nowego logo marki OPEX
  • ustalenie zasad stosowania nowej kolorystyki oraz typografii w komunikacji marki OPEX
  • nowy key visual marki OPEX
  • projekty druków firmowych
  • projekty materiałów promocyjnych
  • system oznakowania pojazdów firmowych marki OPEX

 

Rok realizacji:
2015

 

Słowa kluczowe:
#generalne #wykonawstwo #dom #mieszkanie #inwestycja #remont #wykończenie #wnętrze #architektura #budownictwo #B2C #B2B #klucz #wizualny #key #visual #system #identyfikacji #wizualnej #nowe #logo

Rebranding OPEX nowe logoRebranding OPEX wizytowkaRebranding OPEX flagiRebranding OPEX druki

Rebranding OPEX notesy

Rebranding OPEX kubek

Rebranding OPEX okladka broszury

Rebranding OPEX broszura srodek

Rebranding OPEX baner na budowieRebranding OPEX budowaRebranding OPEX pracownikRebranding OPEX banery narozneRebranding OPEX kaskRebranding OPEX samochod 2

Czas skupić uwagę na Twojej marce?