System ikon
COMATEC

„Comatec Group to firma, która świadczy usługi projektowania inżynierskiego, zarządza projektami oraz realizuje usługi specjalistyczne w przemyśle. (…) Multidyscyplinarność i kompleksowa znajomość branż to trudne wyzwanie, ale Comatec posiada wieloletnie doświadczenie i know-how z wielu obszarów przemysłu, specjalizując się w projektach związanych z maszynami mobilnymi, pojazdami użytkowymi, automatyką przemysłową i jej modernizacją, transportem materiałów, systemami produkcyjnymi oraz energetyką.”

(Źródło: Comatec)

Chcąc sprostać prezentacji oferty marki z tak rozbudowanym zakresem oferowanych usług, zaproponowaliśmy autorski system ikon, dzięki którym marka może każdy, nawet najdrobniejszy element zwizualizować na potrzeby swojej komunikacji.

system ikon Comatec key visual

System ikon powstał w oparciu o key visual marki, w którym jednym z elementów głównych jest charakterystyczna siatka. Na jej podstawie zbudowaliśmy odpowiednią siatkę do konstrukcji każdej z ikon w systemie.

Tematyka ikon jest bardzo zróżnicowana: od zakresu oferty, poprzez wizualizację tematów z życia zespołu, po konstrukcję… cyfr i liter.

Dzięki stworzonej siatce, system pozwala na swobodne konstruowanie kolejnych obrazów, które urozmaicają komunikację i pozwalają na tworzenie również okolicznościowych ikon.

Aktualnie, baza systemu ikon zawiera ponad 50(!) różnych, zwizualizowanych tematów.

Z wykorzystaniem systemu ikon zaprojektowaliśmy:

  • publikacje ofertowe firmy Comatec;
  • elementy wystawiennicze;
  • plakaty tematyczne;
  • gadżety firmowe.

 

Rok realizacji:
2019

 

system ikon Comatec konstrukcja

system ikon zestaw ikon 1

system ikon zestaw ikon 2

system ikon zestaw ikon 3

system ikon zestaw ikon 4

system ikon grid projektów

system ikon okładki folderów

system ikon folder 1

system ikon COMATEC folder 2

system ikon Comatec rollupy

system ikon Comatec ścianka wystawiennicza

system ikon Comatec plakat

system ikon Comatec koszulka

system ikon Comatec kubek

system ikon Comatec naklejki

 

Czas skupić uwagę na Twojej marce?