Branding
GEXTRECS
(Polska Agencja Kosmiczna)
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną.
Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Główną osią prac badawczych realizowanych w projekcie jest stworzenie prototypu narzędzia umożliwiającego dynamiczne, zoptymalizowane planowanie alokacji dostępnych zasobów łączności satelitarnej. Dodatkowo, opracowany zostanie zintegrowany moduł pozwalający na zbalansowanie obciążenia ruchu sieciowego. Narzędzia te będą wspomagały prace istniejących już systemów satelitarnych.
W skład konsorcjum projektu GEXTRECS wchodzą: GMV (Hiszpania) – lider projektu, GMV (Polska), Hisdesat (Hiszpania), TTCOMM (Polska), ISAR (Niemcy), IXAT (Niemcy), CSIC (Hiszpania), Resolvo (Włochy) i POLSA (Polska).
(źródło: Polska Agencja Kosmiczna)
W ramach współpracy z Polską Agencją Kosmiczną zrealizowaliśmy kompleksową identyfikację wizualną projektu GEXTRECS, w szczególności:
- nowe logo GEXTRECS
- system identyfikacji wizualnej projektu GEXTRECS
- klucz wizualny GEXTRECS
- projekty druków firmowych oraz prezentacji
- projekty materiałów promocyjnych, głównie dla kanałów cyfrowych
- brand book
Zespół projektowy:
Kierownictwo artystyczne / projekt znaku i systemu identyfikacji wizualnej GEXTRECS: Łukasz Rożański
Klucz wizualny: Anna Molokanowa, Łukasz Rożański
Zarządzanie projektem / animacja: Marcin Gajos
Rok realizacji:
2024
Słowa kluczowe:
#kosmos #satelita #łączność #cosmos #kryzys #komunikacja #communication #satellite #crisis #zjawisko #klucz #wizualny #key #visual #polsa