DR LAS
Identyfikacja wizualna

W otaczającym nas codziennym pośpiechu powinniśmy znaleźć czas na zwolnienie i wyciszenie. Zwłaszcza jeśli chodzi o nasze… wnętrze. Od wieków czerpiemy dobra, takie jak zioła, prosto z natury, aby nasze życie było zdrowsze. DR LAS to marka produktów opartych na naturalnych esencjach ziołowych poprawiających trawienie i pracę jelit.

Naszym zadaniem było stworzenie podstawowej, ale sugestywnej identyfikacji wizualnej ze spójnymi elementami, takimi jak logo i key visual.

 

Zakres naszych prac:

  • projekt logo: Anna Molokanova
  • key visual: Anna Molokanova, Łukasz Rożański
  • projekt etykiety produktu: Anna Molokanova
  • projekt opakowania produktu: Anna Molokanova, Łukasz Rożański
  • koordynacja projektu: Marcin Gajos

dr las idea znaku graficznego

dr las kolorystyka marki

dr las typografia firmowa

hasło claim dr las

hydrolat etykieta dr las

hydrolat opakowanie dr las

harmonix etykieta dr las

harmonix opakowanie dr las

harmonix dr las

logo dr las

wizytówka dr las

t-shirt dr las

key visual dr las