Rebranding
Elektroweb
Elektroweb to marka dystrybutora specjalistycznych modułów elektronicznych. W ofercie marki znaleźć można m.in. rozmaite: mikrokontrolery, czujniki, silniczki DC i servomechanizmy, zestawy uruchomieniowe, wyświetlacze aż po elementy robotów czy części do drukarek 3D.
Marka powstała z pasji do elektroniki i twórcy chcą tą pasją zarażać innych. Ich wizja jest prosta: „chcemy żeby technologia szyta na miarę zagościła w domach i warsztatach jak najszerszej grupy majsterkowiczów/hobbystów.”
Elektroweb stawia na innowacje w skali mikro – twórcy mówią o sobie, że mają „bzika” na punkcie automatyzacji. Od początku działalności marka działa mocno pro-kliencko i obsługę klienta traktują priorytetowo, dbając o każdy detal przy kontakcie.
Rebranding marki Elektroweb rozpoczęliśmy od prac nad ogólną komunikacją marki, czego efektem są opisane w ramach brand booka założenia co do strategii komunikacji. Opracowaliśmy slogan marki, który jasno komunikuje główne wartości, które przyświecają marce Elektroweb: „W standardzie jakość i wsparcie”.
Ponadto zaprojektowaliśmy Pana Bota – brand hero marki Elektroweb, który ma za zadanie być narratorem w trudniejszych kwestiach i tych traktowanych z „przymrużeniem oka”.
Kompleksowy rebranding marki Elektroweb obejmował:
- slogan marki;
- nowe logo marki Elektroweb;
- klucz wizualny marki;
- brand hero marki – Pan Bot;
- projekty materiałów drukowanych orazy cyfrowych do komunikacji w mediach społecznościowych;
- brand book marki.
Rok realizacji:
2023