Rebranding
PROMIX
Marka PROMIX działa na rynku od 2016 roku, zaopatrując piekarnie, cukiernie, lodziarnie oraz gastronomię w wysokiej jakości półprodukty do wyrobu i wypieku pieczywa, ciast oraz innych, smacznych wypieków. W swojej bardzo szerokiej ofercie, w której przede wszystkim liczy się jakość surowców, marka PROMIX oferuje: począwszy od rozmaitych rodzajów mąk, poprzez drożdże piekarskie i różne ziarna, po gotowe i sprawdzone mieszanki piekarnicze a nawet akcesoria i urządzenia piekarnicze.
Chcąc zaznaczyć wysoką jakość usług i produktów postanowiliśmy w ramach rebrandingu wskazać naturalne pochodzenie surowców z oferty marki.
W nowym logo PROMIX, połączyliśmy 2 elementy:
- symbol pola i wyrastającego z niego drzewa;
- dużej litery „P” – od nazwy marki.
Nowa komunikacja wizualna marki PROMIX
Nową komunikację wizualną opraliśmy o dodatkowe elementy graficzne, które umożliwiają prezentację szerokiej oferty marki PROMIX zarówno w kanałach tradycyjnych jak i cyfrowych.
Zastosowaliśmy system ikon do prezentacji oferty, a zdjęcia wizerunkowe postanowiliśmy kadrować w charakterystycznych kształtach, wskazujących na przeznaczenie półproduktów.
W ramach rebrandingu marki PROMIX, przygotowaliśmy projekty zarówno druków kontaktu bezpośredniego jak i materiałów promocyjnych.