Rebranding
PROMIX

Marka PROMIX działa na rynku od 2016 roku, zaopatrując piekarnie, cukiernie, lodziarnie oraz gastronomię w wysokiej jakości półprodukty do wyrobu i wypieku pieczywa, ciast oraz innych, smacznych wypieków. W swojej bardzo szerokiej ofercie, w której przede wszystkim liczy się jakość surowców, marka PROMIX oferuje: począwszy od rozmaitych rodzajów mąk, poprzez drożdże piekarskie i różne ziarna, po gotowe i sprawdzone mieszanki piekarnicze a nawet akcesoria i urządzenia piekarnicze.

Chcąc zaznaczyć wysoką jakość usług i produktów postanowiliśmy w ramach rebrandingu wskazać naturalne pochodzenie surowców z oferty marki.

W nowym logo PROMIX, połączyliśmy 2 elementy:

  • symbol pola i wyrastającego z niego drzewa;
  • dużej litery „P” – od nazwy marki.

 

Rebranding Promix nowe logo

 

Nowa komunikacja wizualna marki PROMIX

Nową komunikację wizualną opraliśmy o dodatkowe elementy graficzne, które umożliwiają prezentację szerokiej oferty marki PROMIX zarówno w kanałach tradycyjnych jak i cyfrowych.

Zastosowaliśmy system ikon do prezentacji oferty, a zdjęcia wizerunkowe postanowiliśmy kadrować w charakterystycznych kształtach, wskazujących na przeznaczenie półproduktów.

W ramach rebrandingu marki PROMIX, przygotowaliśmy projekty zarówno druków kontaktu bezpośredniego jak i materiałów promocyjnych.

 

Rok realizacji:
2022

 

Rebranding Promix system ikon

rebranding promix wizytowka

rebranding promix druki firmowe

rebranding promix teczka firmowa

rebranding promix logo worek

rebranding promix fartuch logo

rebranding promix torba z logo

rebranding promix oznakowanie zewnętrzne

rebranding promix samochód dostawczy

 

Czas skupić uwagę na Twojej marce?