Rebranding
Techmot

Techmot to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku, specjalizująca się w doradztwie sprzedaży i produkcji produktów dla branży rolniczej. Produkty marki bazują na naturalnych surowcach, dopuszczonych w rolnictwie ekologicznym i są dostarczane dla gospodarstw rolnych (nawozy) oraz dla firm paszowych (kreda pastewna oraz tlenek magnezu).

Dotychczasowa komunikacja wizualna nie odzwierciedlała wartości marki jako eksperta w swojej dziedzinie, godnego zaufania i zdolnego do pomocy w każdych warunkach.

rebranding techmot logo animation

rebranding techmot logo pion

rebranding techmot logo poziom

Zmiana wizerunku była poprzedzona stopniowo i konsekwentnie wprowadzaną strategią marki, w której priorytetem stała się jedna z głównych dziedziny działalności firmy czyli regeneracja gleby.

Wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie spowodowało, że jasno można było określić markę Techmot jako eksperta w swojej dziedzinie, którego priorytetem działań jest dostarczanie produktów i usług najwyższej jakości.

rebranding techmot architektura marki

Architektura marki Techmot

Rebranding marki Techmot, w ramach którego wprowadzona została nowa koncepcja wizerunkowa marki, objął również zaprojektowanie systemu znaków i ikon, aktualizującego i pozwalającego na uporządkowanie dotychczasowych znaków wchodzących w dość złożoną architekturę marki, gdzie spotykały się znaki ofertowe, kategorii produktów i produktowe.

Zaproponowaliśmy, aby komunikacja wizualna była spójna z marką parasolową (Techmot) i dzięki temu utworzyła portfolio znaków-marek w taki sposób, że znak główny nie zawsze musi być obecny, aby spójność wizerunkowa była zachowana.

Dla priorytetowego programu regeneracji gleby zaproponowaliśmy nową nazwę: GRUNT OD NOWA, która stała się także w późniejszym czasie nazwą założonej przez firmę Techmot Fundacji.

rebranding techmot znaki uslugowe

rebranding techmot znaki kategorii produktowych

rebranding techmot caltech bazaltech logo

rebranding techmot fundacja grunt od nowa znak

Nowa komunikacja wizualna marki Techmot

Nowy system komunikacji wizualnej marki został opracowany spójnie z systemem znaków i w oparciu o jego charakterystyczne elementy graficzne takie jak ikony czy typografię, powstały kolejne rozwiązania graficzne.

Dzięki temu powstały m.in. autorskie infografiki do zobrazowania najważniejszych zagadnień z oferty marki Techmot a elementy charakterystyczne (kształty, kolorystyka) pojawiły się także m.in.  w komunikacji marki w mediach społecznościowych.

rebranding techmot infografika techmot 2

rebranding techmot infografika techmot 3

rebranding techmot infografika techmot azot

rebranding techmot social media techmot 1

rebranding techmot social media techmot 2

Brand Book Marki Techmot

Każdy z opracowanych elementów wizerunku marki Techmot został przez nas usystematyzowany w postaci przejrzystych reguł – dla znaku firmowego powstała pełna księga znaku.

Zasady dotyczące komunikacji wizualnej przedstawiliśmy w formie Brand Booka, w którym zaprezentowane zostały ogólne reguły co do spójnej komunikacji wizualnej w kanałach tradycyjnych oraz cyfrowych. Dzięki temu powstała instrukcja pozwalająca zrozumieć idee i umożliwiająca dalszy rozwój identyfikacji wizualnej marki.


Zdjęcia: Techmot

rebranding techmot brand book techmot 1

rebranding techmot brand book techmot 2

rebranding techmot brand book techmot 4

rebranding techmot brand book techmot 3

rebranding techmot brand book techmot 5

rebranding techmot papiery firmowe Techmot

rebranding techmot folder techmot 1

rebranding techmot folder techmot 2

rebranding techmot folder techmot 3

rebranding techmot folder techmot 4

rebranding techmot caltech ulotka

rebranding techmot bazaltech ulotka

rebranding techmot caltech big bagi techmot

rebranding techmot tabliczka techmot

rebranding techmot las w sloju techmot

rebranding techmot logo techmot oznakowanie

rebranding techmot grunt od nowa fundacja

rebranding techmot wizytowka fundacja GRUNT OD NOWA

rebranding techmot logo bluza

rebranding techmot bluzy tyl

Rebranding, dowiedz się więcej →