Rebranding
Techmot

Techmot to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku, specjalizująca się w doradztwie sprzedaży i produkcji produktów dla branży rolniczej. Produkty marki bazują na naturalnych surowcach, dopuszczonych w rolnictwie ekologicznym i są dostarczane dla gospodarstw rolnych (nawozy) oraz dla firm paszowych (kreda pastewna oraz tlenek magnezu).

Dotychczasowa komunikacja wizualna nie odzwierciedlała wartości marki jako eksperta w swojej dziedzinie, godnego zaufania i zdolnego do pomocy w każdych warunkach.

logo Techmot pion

logo Techmot poziom

Zmiana wizerunku była poprzedzona stopniowo i konsekwentnie wprowadzaną strategią marki, w której priorytetem stała się jedna z głównych dziedziny działalności firmy czyli regeneracja gleby.

Wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie spowodowało, że jasno można było określić markę Techmot jako eksperta w swojej dziedzinie, którego priorytetem działań jest dostarczanie produktów i usług najwyższej jakości.

Architektura marki Techmot

W ramach rebrandingu i wprowadzanej nowej koncepcji wizerunkowej marki zaprojektowaliśmy także system znaków i ikon, aktualizujący i pozwalający na uporządkowanie dotychczasowych znaków wchodzących w dość złożoną architekturę marki, gdzie spotykały się znaki ofertowe, kategorii produktów i produktowe.

Zaproponowaliśmy, aby komunikacja wizualna była spójna z marką parasolową (Techmot) i dzięki temu utworzyła portfolio znaków-marek w taki sposób, że znak główny nie zawsze musi być obecny, aby spójność wizerunkowa była zachowana.

Dla priorytetowego programu regeneracji gleby zaproponowaliśmy nową nazwę: GRUNT OD NOWA, która stała się także w późniejszym czasie nazwą założonej przez firmę Techmot Fundacji.

techmot znaki uslugowe

techmot znaki kategorii produktowych

fundacja grunt od nowa znak

Nowa komunikacja wizualna marki Techmot

Nowy system komunikacji wizualnej marki został opracowany spójnie z systemem znaków i w oparciu o jego charakterystyczne elementy graficzne takie jak ikony czy typografię, powstały kolejne rozwiązania graficzne.

Dzięki temu powstały m.in. autorskie infografiki do zobrazowania najważniejszych zagadnień z oferty marki Techmot a elementy charakterystyczne (kształty, kolorystyka) pojawiły się także m.in.  w komunikacji marki w mediach społecznościowych.

infografika techmot 2

infografika techmot 3

infografika techmot azot

social media techmot 1

social media techmot 2

Brand Book Marki Techmot

Każdy z opracowanych elementów wizerunku marki Techmot został przez nas usystematyzowany w postaci przejrzystych reguł – dla znaku firmowego powstała pełna księga znaku.

Zasady dotyczące komunikacji wizualnej przedstawiliśmy w formie Brand Booka, w którym zaprezentowane zostały ogólne reguły co do spójnej komunikacji wizualnej w kanałach tradycyjnych oraz cyfrowych. Dzięki temu powstała instrukcja pozwalająca zrozumieć idee i umożliwiająca dalszy rozwój identyfikacji wizualnej marki.


Zdjęcia: Techmot

brand book techmot 1

brand book techmot 2

brand book techmot 4

brand book techmot 3

brand book techmot 5

papiery firmowe Techmot

folder techmot 1

folder techmot 2

folder techmot 3

folder techmot 4

caltech ulotka

bazaltech ulotka

caltech big bagi techmot

tabliczka techmot

las w sloju techmot

logo techmot oznakowanie

grunt od nowa fundacja

wizytowka fundacja GRUNT OD NOWA

bluza techmot

bluzy tyl