Jurapol to marka producenta nawozów granulowanych, wapniowych i wapniowo magnezowych. Produkty tej firmy rodzinnej charakteryzują się bardzo wysoką jakością, co sprawia, że znajdują one zastosowanie zarówno w rolnictwie jak i zastosowaniach przydomowych.
Marka istniejąca na rynku od ponad 10 lat, działa ogólnopolsko i dostarcza na terenie całego kraju swoje produkty, które bazują na surowcach pochodzenia jurajskiego.
W przypadku nowego sygnetu marki Jurapol postanowiliśmy bazować na najbardziej charakterystycznym elemencie z dotychczasowego logo, związanym wizerunkowo z oferowanymi przez markę produktami – symbolu muszli.
Dobraliśmy i dostosowaliśmy krój w logotypie marki tak, by wskazywał na zdecydowanie, profesjonalizm i doświadczenie marki na rynku.
Ograniczyliśmy kolorystykę do jednego koloru wiodącego. Kolorystyka marki została ustalona tak, aby mogła być powiązana z każdym z produktów w ofercie.
Opracowaliśmy księgę znaku, która ułatwia jego stosowanie na wielu polach eksploatacji, zarówno w przypadku komunikacji w kanałach cyfrowych (Internet) jak i tradycyjnych – druk.
Rebranding wizerunku marki nie obejmował tylko kluczowych elementów jej wizerunku, ale również kompleksową komunikację marki, powiązaną również z oferowanymi produktami.
Zaproponowaliśmy nowe nazwy produktów, które wiążą się z marką główną, wskazując bądź to na skład bądź zastosowanie produktu. I tak powstały:
Zaprojektowaliśmy zestaw opakowań dla każdego z produktów, uwzględniając w komunikacji zarówno zmienną granulację jaki gramaturę produktu.
Postawiliśmy na hasłowe i krótkie komunikaty, pod głównym hasłem marki:
„Nasze nawozy dziś, to Twoje dobre plony jutro!”
Jako nowego key visuala marki postanowiliśmy użyć charakterystycznego kształtu muszli z sygnetu marki. Spełnia on swoją funkcję jako element graficzny stosowany w pełnym kolorze (np. przy prezentacji produktów marki) oraz np. element kadrujący do prezentacji zdjęć wizerunkowych.
Rebranding marki zrealizowaliśmy kompleksowo, projektując narzędzia i elementy wizerunku niezbędne do skutecznej komunikacji zarówno w mediach tradycyjnych (druk) jak i cyfrowych (Internet).