Rebranding
JURAPOL

Jurapol to marka producenta nawozów granulowanych, wapniowych i wapniowo magnezowych. Produkty tej firmy rodzinnej charakteryzują się bardzo wysoką jakością, co sprawia, że znajdują one zastosowanie zarówno w rolnictwie jak i zastosowaniach przydomowych.

Marka istniejąca na rynku od ponad 10 lat, działa ogólnopolsko i dostarcza na terenie całego kraju swoje produkty, które bazują na surowcach pochodzenia jurajskiego.

Rebranding Jurapol nowe logo

Nowe logo Jurapol

Rebranding marki Jurapol, w jej warstwie wizualnej, zaczęliśmy od logo. W przypadku nowego sygnetu marki Jurapol postanowiliśmy bazować na najbardziej charakterystycznym elemencie z dotychczasowego logo, związanym wizerunkowo z oferowanymi przez markę produktami – symbolu muszli.

Dobraliśmy i dostosowaliśmy krój w logotypie marki tak, by wskazywał na zdecydowanie, profesjonalizm i doświadczenie marki na rynku.

Ograniczyliśmy kolorystykę do jednego koloru wiodącego. Kolorystyka marki została ustalona tak, aby mogła być powiązana z każdym z produktów w ofercie.

 

Rebranding Jurapol księga znaku

 

Księga znaku

Kolejnym elementem, systematyzującym reguły rebrandingu znaku marki była księga znaku marki. Ułatwia ona jego stosowanie na wielu polach eksploatacji, zarówno w przypadku komunikacji w kanałach cyfrowych (Internet) jak i tradycyjnych – druk.

Nowa komunikacja marki

Rebranding wizerunku marki nie obejmował tylko kluczowych elementów jej wizerunku, ale również kompleksową komunikację marki, powiązaną również z oferowanymi produktami.

Zaproponowaliśmy nowe nazwy produktów, które wiążą się z marką główną, wskazując bądź to na skład bądź zastosowanie produktu. I tak powstały:

  • JURAPLON – granulowany nawóz wapniowy, do stosowania w rolnictwie;
  • JURAMAGNE – granulowany nawóz wapniowo-magnezowy, do stosowania w rolnictwie;
  • JURAFLOR – granulowany nawóz wapniowo-magnezowy, do stosowania w ogrodnictwie

Rebranding objął również opakowania produktowe. Zaprojektowaliśmy zestaw opakowań dla każdego z produktów, uwzględniając w komunikacji zarówno zmienną granulację jaki gramaturę produktu.

Postawiliśmy na hasłowe i krótkie komunikaty, pod głównym hasłem marki:
„Nasze nawozy dziś, to Twoje dobre plony jutro!”

 

Nowy key visual marki Jurapol

Jako nowego key visuala marki postanowiliśmy użyć charakterystycznego kształtu muszli z sygnetu marki. Spełnia on swoją funkcję jako element graficzny stosowany w pełnym kolorze (np. przy prezentacji produktów marki) oraz np. element kadrujący do prezentacji zdjęć wizerunkowych.

Rebranding marki zrealizowaliśmy kompleksowo, projektując narzędzia i elementy wizerunku niezbędne do skutecznej komunikacji zarówno w mediach tradycyjnych (druk) jak i cyfrowych (Internet).

Zakres naszych działań:

  • nowa strategia komunikacji wizualnej rebrandingu marki JURAPOL
  • nowe logo marki JURAPOL wraz z księgą znaku
  • naming produktów marki JURAPOL
  • key visual marki
  • projekty opakowań produktów marki JURAPOL
  • projekty druków firmowych
  • projekty folderu oraz broszur produktowych
  • elementy oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego
  • projekt i wdrożenie nowej strony www marki JURAPOL: www.jurapol.pl
  • komunikacja w mediach społecznościowych

 

Rok realizacji:
2022

Słowa kluczowe:
#rolnictwo #rola #pole #uprawa #gleba #nawóz #ziemia#opakowanie #etykieta #packaging #B2C #B2B #klucz #wizualny #key #visual #system #identyfikacji #wizualnej #siw #brand #book

Rebranding Jurapol druk firmowe

Rebranding Jurapol wizytówka

Rebranding Jurapol broszura okladka

Rebranding Jurapol broszura srodek

Rebranding Jurapol broszura layout

Rebranding Jurapol rollup wizerunkowy

Rebranding Jurapol rollupy produktowe

Rebranding Jurapol samochod

 

Czas skupić uwagę na Twojej marce?