Kategoria: Marketing, Branding
Czym jest marka? Czy marka to produkt? A może logo? Jeśli nie produkt i znak, to co właściwie? To znacznie więcej…poczucie, że jeśli jej zaufasz, to spełni ona Twoje oczekiwania. Ale to nadal nie wszystko.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Identyfikacja wizualna marki – czym jest? Zapewne już wiesz, że to „graficzna (wizualna) reprezentacja marki” lub narzędzie, które do tego służy.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Logo – czy każdy je potrzebuje? Jak mawia pewne, chińskie przysłowie „obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”. Tak działa logo. Przynajmniej, powinno.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Brand book
Księga zanaku firmowego – po co jest Ci potrzebna? Księga znaku firmowego jest instrukcją dla osób postronnych, które często będą miały do czynienia po raz pierwszy z Twoim znakiem firmowym.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Brand book
System Identyfikacji Wizualnej – kiedy warto mieć? Porządek to wysłanie wielu komunikatów. To pokazanie kontroli, nie tylko nad najbliższym otoczeniem, ale również dbanie o detale. Gdy coś doprowadzamy do porządku to w sposób oczywisty pokazujemy zmianę. Z reguły jest to zmiana na lepsze, systematyzująca dotychczasową wiedzę.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Ile kosztuje logo? Proces tworzenia logo składa się z wielu etapów, ale skupmy się na 3 głównych: analiza i organizacja bazy wiedzy, etap koncepcji i wstępnych projektów, etap prezentacji i wdrożenia.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Rebranding
W życiu każdej marki przychodzi czas weryfikacji jej aktualności. Powiesz: dobre identyfikacje wizualne, mają być ponadczasowe. Oczywiście, co do ogólnej formy, powinno tak być. Jednak świat nie stoi w miejscu, więc warto od czasu do czasu zweryfikować, czy znak firmowy jest “na czasie”.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Otoczenie marki: schematy działania… Schematy otaczają nas z każdej strony. Z definicji (SJP) schemat to «gotowy wzór czegoś, powielany potem wielokrotnie». Chcemy mieć kontrolę nad podejmowanymi działaniami, bo możemy w ten sposób spodziewać się określonych efektów.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Otoczenie marki: rozmiary, proporcje… projekt amatorski od profesjonalnego różni świadomość funkcji poszczególnych elementów, dla pierwszego autora są one nieistotne, a drugi przedkłada efektywność nad efektowność.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Dobre czasy, złe czasy… Czy marketing firmy pozwala Ci przygotować się na nie i mieć nad nimi jakąkolwiek kontrolę?
Czytaj więcej...