Kategoria: Marketing, Branding
Długofalowy proces brandingowy odpowiednio poprowadzony, daje ogromną szansę marce na zbudowanie jej rozpoznawalności.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
AI w procesie brandingowym może pełnić bardzo ważną rolę. Należy jednak mieć pełną świadomość tego, czego się od niej oczekuje…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Marketing, Branding
Logo to często pierwszy element budowanego wizerunku marki. Jednak z rozwojem technologii zyskał wsparcie, które ma na celu pomóc mu wyróżnić markę i zwrócić uwagę odbiorców.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Sztuka świadomej komunikacji marki czyli zrozumienie różnicy między produktem lub usługą a rolą, jaką pełnią w życiu Twoich klientów…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Marketing
Kolejność w identyfikacji wizualnej ma znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding niejedno ma oblicze i w każdej z kategorii jest w stanie zbudować wiarygodność i wpłynąć na decyzje odbiorców…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Punkty styku z marką odgrywają zasadniczą rolę w realizacji strategii komunikacji. Ich odpowiedni dobór i zarządzanie nimi może przynieść marce znaczące korzyści, takie jak zwiększenie rozpoznawalności, poprawa wizerunku oraz budowanie lojalności klientów.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Komunikacja w brandingu, zarówno werbalna, jak i niewerbalna, jest niezbędna do budowania silnej marki. Wymaga ona jasności, spójności i umiejętności wywoływania pożądanych emocji.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding w sprzedaży, czyli jak dobrze komunikowaną wyjątkowością marki wspomóc proces podejmowania decyzji zakupowych…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Marka może mieć wizerunkowo do czynienia z dwoma problemami: „braku” i / lub „nadmiaru lub niedoboru”…
Czytaj więcej...