Długofalowy znaczy… powolny?

Długofalowy proces brandingowy odpowiednio poprowadzony, daje ogromną szansę marce na zbudowanie jej rozpoznawalności.

Czytaj więcej...

AI w procesie brandingowym

AI w procesie brandingowym może pełnić bardzo ważną rolę. Należy jednak mieć pełną świadomość tego, czego się od niej oczekuje…

Czytaj więcej...

Logo to za mało

Logo to często pierwszy element budowanego wizerunku marki. Jednak z rozwojem technologii zyskał wsparcie, które ma na celu pomóc mu wyróżnić markę i zwrócić uwagę odbiorców.

Czytaj więcej...

Sztuka świadomej komunikacji marki

Sztuka świadomej komunikacji marki czyli zrozumienie różnicy między produktem lub usługą a rolą, jaką pełnią w życiu Twoich klientów…

Czytaj więcej...

Kolejność w identyfikacji wizualnej

Kolejność w identyfikacji wizualnej ma znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki…

Czytaj więcej...

Branding niejedno ma oblicze

Branding niejedno ma oblicze i w każdej z kategorii jest w stanie zbudować wiarygodność i wpłynąć na decyzje odbiorców…

Czytaj więcej...

Branding a punkty styku z marką

Punkty styku z marką odgrywają zasadniczą rolę w realizacji strategii komunikacji. Ich odpowiedni dobór i zarządzanie nimi może przynieść marce znaczące korzyści, takie jak zwiększenie rozpoznawalności, poprawa wizerunku oraz budowanie lojalności klientów.

Czytaj więcej...

Komunikacja w brandingu

Komunikacja w brandingu, zarówno werbalna, jak i niewerbalna, jest niezbędna do budowania silnej marki. Wymaga ona jasności, spójności i umiejętności wywoływania pożądanych emocji.

Czytaj więcej...

Branding w sprzedaży

Branding w sprzedaży, czyli jak dobrze komunikowaną wyjątkowością marki wspomóc proces podejmowania decyzji zakupowych…

Czytaj więcej...

Branding rozbieżności

Marka może mieć wizerunkowo do czynienia z dwoma problemami: „braku” i / lub „nadmiaru lub niedoboru”…

Czytaj więcej...