Długofalowy znaczy… powolny?

Długofalowy proces brandingowy odpowiednio poprowadzony, daje ogromną szansę marce na zbudowanie jej rozpoznawalności.

Czytaj więcej...

AI w procesie brandingowym

AI w procesie brandingowym może pełnić bardzo ważną rolę. Należy jednak mieć pełną świadomość tego, czego się od niej oczekuje…

Czytaj więcej...

Logo to za mało

Logo to często pierwszy element budowanego wizerunku marki. Jednak z rozwojem technologii zyskał wsparcie, które ma na celu pomóc mu wyróżnić markę i zwrócić uwagę odbiorców.

Czytaj więcej...

Sztuka świadomej komunikacji marki

Sztuka świadomej komunikacji marki czyli zrozumienie różnicy między produktem lub usługą a rolą, jaką pełnią w życiu Twoich klientów…

Czytaj więcej...

Kiedy nie doceniasz identyfikacji wizualnej?

Identyfikacja wizualna nie działa samoistnie. Jej poszczególne elementy mogą pomóc w rozpoznaniu Twojej marki na rynku, ale jeśli nie są odpowiednio stosowane to efekt takich działań faktycznie może być mizerny.

Czytaj więcej...

Od czego zacząć tworząc markę?

Od czego zacząć tworząc markę? Od zrozumienia, jak będzie jej rola w czyimś życiu i jak będzie w stanie mu pomóc…

Czytaj więcej...

Detal ma znaczenie

Detal ma znaczenie w komunikacji marki. Jej wyróżnikami, poza logo mogą być elementy identyfikacji wizualnej lub komunikacji ujętej szerzej.

Czytaj więcej...

Strategia i taktyka w procesie brandingu Twojej marki

Strategia i taktyka w procesie brandingowym marki mają się, jak obrazek złożony z puzzli do pojedynczego puzzla…

Czytaj więcej...

Znaczenie wizerunku marki

Znaczenie wizerunku Twojej marki najłatwiej jest przedstawić w odniesieniu do wizerunku marek samochodowych. W naszych oczach osoba w ekskluzywnym pojeździe ma inne cechy niż ktoś, kto podróżuje samochodem niższej klasy…

Czytaj więcej...

Linia produkcyjna w brandingu

Linia produkcyjna w brandingu czyli jak i czy warto zautomatyzować proces tworzenia komunikatów Twojej marki…

Czytaj więcej...