Zmiana wizerunku marki – jak to dobrze zrealizować?

Zmiana wizerunku marki to okazja do nowego otwarcia. Jednak trzeba odpowiednio przygotować proces rebrandingowy, aby nie okazał się porażką…

Czytaj więcej...

Rebranding to nowy branding

Rebranding to nowy branding. Zatem jest to proces, który wymaga czasu, pomimo wprowadzonych zmian…

Czytaj więcej...

Dobry czas na rebranding

Rebranding to kluczowa zmiana w prezentacji marki. Jest efektem zmiany strategii działania i może mieć znaczący wpływ na markę…

Czytaj więcej...

Rebranding czyli ze starego na… stare?

Rebranding to czas gdy, sentyment do przeszłości może postawić na szali decyzję o jego wdrożeniu. Ale co jeśli uznamy, że pomimo zmiany, stare nadal nie było aż tak złe?

Czytaj więcej...

Zmiana w designie – lifting czy rebranding logo?

W życiu każdej marki przychodzi czas weryfikacji jej aktualności. Powiesz: dobre identyfikacje wizualne, mają być ponadczasowe. Oczywiście, co do ogólnej formy, powinno tak być. Jednak świat nie stoi w miejscu, więc warto od czasu do czasu zweryfikować, czy znak firmowy jest “na czasie”.

Czytaj więcej...