Kategoria: Identyfikacja wizualna, Marketing, Branding
Logo to często pierwszy element budowanego wizerunku marki. Jednak z rozwojem technologii zyskał wsparcie, które ma na celu pomóc mu wyróżnić markę i zwrócić uwagę odbiorców.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Marketing
Kolejność w identyfikacji wizualnej ma znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Identyfikacja wizualna nie działa samoistnie. Jej poszczególne elementy mogą pomóc w rozpoznaniu Twojej marki na rynku, ale jeśli nie są odpowiednio stosowane to efekt takich działań faktycznie może być mizerny.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Detal ma znaczenie w komunikacji marki. Jej wyróżnikami, poza logo mogą być elementy identyfikacji wizualnej lub komunikacji ujętej szerzej.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Znaczenie wizerunku Twojej marki najłatwiej jest przedstawić w odniesieniu do wizerunku marek samochodowych. W naszych oczach osoba w ekskluzywnym pojeździe ma inne cechy niż ktoś, kto podróżuje samochodem niższej klasy…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Brand book
Księga znaku, SIW a może Brand book? Rodzaj opracowania zasad komunikacji marki jest mocno powiązana z jej realnymi potrzebami
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Brand book
Kluczowym elementem jest przede wszystkim nie tylko posiadanie, ale konsekwentne stosowanie identyfikacji wizualnej. Tak, aby forma szła w parze z funkcją w kierunku rozpoznawalności właśnie naszej marki na tle konkurencji.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Brand book
Logo to nie prezentacja Twojej oferty ani cech kluczowych dla branży, w której działa Twoja marka. To obraz tego, co dla Ciebie jest ważne i co chciałbyś, aby było ważne dla Twoich klientów.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Linia produkcyjna w brandingu czyli jak i czy warto zautomatyzować proces tworzenia komunikatów Twojej marki…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Systemowy branding umożliwia skuteczną realizację zakładanej strategii komunikacji marki. Pozwala na weryfikację tego, co nie działa i ewentualną ewolucję rozwiązań.
Czytaj więcej...