Kolejność w identyfikacji wizualnej

Kolejność w identyfikacji wizualnej ma znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki…

Czytaj więcej...

Kiedy nie doceniasz identyfikacji wizualnej?

Identyfikacja wizualna nie działa samoistnie. Jej poszczególne elementy mogą pomóc w rozpoznaniu Twojej marki na rynku, ale jeśli nie są odpowiednio stosowane to efekt takich działań faktycznie może być mizerny.

Czytaj więcej...

Detal ma znaczenie

Detal ma znaczenie w komunikacji marki. Jej wyróżnikami, poza logo mogą być elementy identyfikacji wizualnej lub komunikacji ujętej szerzej.

Czytaj więcej...

Znaczenie wizerunku marki

Znaczenie wizerunku Twojej marki najłatwiej jest przedstawić w odniesieniu do wizerunku marek samochodowych. W naszych oczach osoba w ekskluzywnym pojeździe ma inne cechy niż ktoś, kto podróżuje samochodem niższej klasy…

Czytaj więcej...

Księga znaku czy Brand book – czego potrzebuje Twoja marka?

Księga znaku, SIW a może Brand book? Rodzaj opracowania zasad komunikacji marki jest mocno powiązana z jej realnymi potrzebami

Czytaj więcej...

Co powinna zawierać funkcjonalna identyfikacja wizualna?

Kluczowym elementem jest przede wszystkim nie tylko posiadanie, ale konsekwentne stosowanie identyfikacji wizualnej. Tak, aby forma szła w parze z funkcją w kierunku rozpoznawalności właśnie naszej marki na tle konkurencji.  

Czytaj więcej...

Logo bez znaczenia

Logo to nie prezentacja Twojej oferty ani cech kluczowych dla branży, w której działa Twoja marka. To obraz tego, co dla Ciebie jest ważne i co chciałbyś, aby było ważne dla Twoich klientów.

Czytaj więcej...

Linia produkcyjna w brandingu

Linia produkcyjna w brandingu czyli jak i czy warto zautomatyzować proces tworzenia komunikatów Twojej marki…

Czytaj więcej...

Systemowy branding

Systemowy branding umożliwia skuteczną realizację zakładanej strategii komunikacji marki. Pozwala na weryfikację tego, co nie działa i ewentualną ewolucję rozwiązań.

Czytaj więcej...

Warsztat wizerunku marki: identyfikacja i komunikacja wizualna

Warsztat wizerunku marki: identyfikacja i komunikacja wizualna. Czyli narzędzia i zdolność posługiwania się nimi, aby tworzyć obrazy oddające wartości marki, z którymi utożsamią się odbiorcy marki.

Czytaj więcej...