Kategoria: Marketing, Branding
Liczy się nie tylko to, co chcemy przekazać odbiorcy, ale przede wszystkim, w jaki sposób to robimy. Wiele firmy dba o formę komunikacji ze swoimi klientami w początkowej fazie tworzenia marki, głownie za sprawą jej wizerunku. Potem, forma zdaje się schodzić na drugi plan…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Znajoma marka wzbudza w nas zaufanie. Sprawia, że odruchowo sięgamy po to, co się za nią kryje, gdyż spełnia nasze oczekiwania. Jednak, by była „znajomą” musi zajść pewien proces.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Oceniamy działania marki po osiąganym efekcie. Ten ostatecznie często przyjmuje postać konkretnego produktu lub rezultatu osiągniętego w wyniku zaoferowanej usługi. Smartfon, samochód, hamburger, wspaniała fryzura, idealnie wyczyszczony samochód…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Język marki. Każdy z nas codziennie używa jakiegoś języka. Używamy słów, by nawiązać kontakt i wywołać reakcję. Czy zatem marka może mówić lub lepiej – rozmawiać ze swoimi klientami?
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
To, w którym miejscu spotyka się z Twoją marką Twój klient nie jest bez znaczenia. Gdyby zapytano Cię, jakie jest to najlepsze dla Twojej lub jakiejkolwiek innej marki, to co byś odpowiedział(-a)? W którym miejscu usytuowana, pozwoli osiągnąć najlepszy efekt?
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
„Czas marki” nadchodzi wielkimi krokami… To oczywiście żart, ale coś w tym jest, że faktycznie żyjemy w „czasach marek”.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Odpowiadamy na powyższe pytania i mamy ją, wizję czytelnej i funkcjonalnej podstrony. Chwilę później nasz entuzjazm gaśnie… wkradają się wątpliwości. To pierwsza zakładka, jedna z prostszych, a w przypadku stron www jest ich dużo więcej. Do tego, projekty są różne.
Czytaj więcej...