Marka w dobrym tonie

Liczy się nie tylko to, co chcemy przekazać odbiorcy, ale przede wszystkim, w jaki sposób to robimy. Wiele firmy dba o formę komunikacji ze swoimi klientami w początkowej fazie tworzenia marki, głownie za sprawą jej wizerunku. Potem, forma zdaje się schodzić na drugi plan…

Czytaj więcej...

Znajoma marka

Znajoma marka wzbudza w nas zaufanie. Sprawia, że odruchowo sięgamy po to, co się za nią kryje, gdyż spełnia nasze oczekiwania. Jednak, by była „znajomą” musi zajść pewien proces.

Czytaj więcej...

Markowa ścieżka

Oceniamy działania marki po osiąganym efekcie. Ten ostatecznie często przyjmuje postać konkretnego produktu lub rezultatu osiągniętego w wyniku zaoferowanej usługi. Smartfon, samochód, hamburger, wspaniała fryzura, idealnie wyczyszczony samochód…

Czytaj więcej...

Język marki

Język marki. Każdy z nas codziennie używa jakiegoś języka. Używamy słów, by nawiązać kontakt i wywołać reakcję. Czy zatem marka może mówić lub lepiej – rozmawiać ze swoimi klientami?

Czytaj więcej...

Miejsce marki

To, w którym miejscu spotyka się z Twoją marką Twój klient nie jest bez znaczenia. Gdyby zapytano Cię, jakie jest to najlepsze dla Twojej lub jakiejkolwiek innej marki, to co byś odpowiedział(-a)? W którym miejscu usytuowana, pozwoli osiągnąć najlepszy efekt?

Czytaj więcej...

Czas marki

„Czas marki” nadchodzi wielkimi krokami… To oczywiście żart, ale coś w tym jest, że faktycznie żyjemy w „czasach marek”.

Czytaj więcej...

Brief – co to jest?

Odpowiadamy na powyższe pytania i mamy ją, wizję czytelnej i funkcjonalnej podstrony. Chwilę później nasz entuzjazm gaśnie… wkradają się wątpliwości. To pierwsza zakładka, jedna z prostszych, a w przypadku stron www jest ich dużo więcej. Do tego, projekty są różne.

Czytaj więcej...