Księga znaku czy Brand book – czego potrzebuje Twoja marka?

Księga znaku, SIW a może Brand book? Rodzaj opracowania zasad komunikacji marki jest mocno powiązana z jej realnymi potrzebami

Czytaj więcej...

Co powinna zawierać funkcjonalna identyfikacja wizualna?

Kluczowym elementem jest przede wszystkim nie tylko posiadanie, ale konsekwentne stosowanie identyfikacji wizualnej. Tak, aby forma szła w parze z funkcją w kierunku rozpoznawalności właśnie naszej marki na tle konkurencji.  

Czytaj więcej...

Logo bez znaczenia

Logo to nie prezentacja Twojej oferty ani cech kluczowych dla branży, w której działa Twoja marka. To obraz tego, co dla Ciebie jest ważne i co chciałbyś, aby było ważne dla Twoich klientów.

Czytaj więcej...

Pole ochronne

Pole ochronne dla logo jest niczym miejsce parkingowe dla Twojego samochodu – na określonym obszarze „dba” o bezpieczeństwo…

Czytaj więcej...

Identyfikacja wizualna na celowniku

Identyfikacja wizualna często jest niedoceniana. Jednak dobrze stosowana stanowi nieocenione narzędzie w marketingu firmy.

Czytaj więcej...

Brand book to księga Twojej marki

Brand book powinien być traktowany jako kompendium wiedzy o istotnych dla marki aspektach. To w nim powinny być zawarte definicje istotnych do zakomunikowania przez markę idei, to tu powinien być wskazany język marki i jej komunikaty.

Czytaj więcej...

Księga znaku firmowego – po co jest Ci potrzebna?

Księga zanaku firmowego – po co jest Ci potrzebna? Księga znaku firmowego jest instrukcją dla osób postronnych, które często będą miały do czynienia po raz pierwszy z Twoim znakiem firmowym.

Czytaj więcej...

System Identyfikacji Wizualnej – kiedy warto mieć?

System Identyfikacji Wizualnej – kiedy warto mieć? Porządek to wysłanie wielu komunikatów. To pokazanie kontroli, nie tylko nad najbliższym otoczeniem, ale również dbanie o detale. Gdy coś doprowadzamy do porządku to w sposób oczywisty pokazujemy zmianę. Z reguły jest to zmiana na lepsze, systematyzująca dotychczasową wiedzę.

Czytaj więcej...

Mała rzecz a nie (zawsze) cieszy

Mała rzecz czyli logo. Wiele marek ma logo. Ten wydawałoby się mały i prosty element to często początek opowieści wizualnej o marce. Za sprawą jego rozmiarów, temat logo wydaje się błahy. Sami projektanci (o zgrozo) rozpoczynając swoją karierę jako grafik, ogłaszają się, że przyjmą „proste zlecenia tj. baner na YouTube czy… logo”. Niestety z niezrozumienia czym jest logo dla marki wynika potem wiele nieporozumień i kłopotów, w tym również niepotrzebnych dodatkowych kosztów dla właściciela takiego „tworu”.

Czytaj więcej...