Istota brandingu

Istota brandingu to zrozumienie z CZYM do KOGO i JAK chcemy dotrzeć, by nasza marka została przez niego wysłuchana.

Czytaj więcej...

Branding emocji

Branding emocji czyli co wynika dla Twojej firmy, gdy jako marka dostarczasz coś więcej niż tylko produkt lub usługę…

Czytaj więcej...

5 problemów z brandingiem

5 problemów z brandingiem czyli subiektywna ocena tego, co może nie działać w procesie budowania rozpoznawalności marki

Czytaj więcej...

Branding z głowy

Branding to proces tworzenia określonych skojarzeń z marką. To wszelkie działania, które mają sprawić, że odbiorca marki zobaczy ją oczami jej twórców. I to wcale nie jest takie łatwe…

Czytaj więcej...

Marketing ze smakiem

Marketing i sprzedaż, sprzedaż i marketing. Aby spróbować zmierzyć się z tym często niezrozumiałym podziałem, zapraszamy na… przyjęcie!

Czytaj więcej...

Dobry wygląd marki

Dobry wygląd marki prezentuje jej aktualną kondycję. Każda marka ma różne etapy na swojej drodze. Wiele marek ma się dobrze, niektórym przydałoby się odświeżenie.

Czytaj więcej...

Rebranding czyli ze starego na… stare?

Rebranding to czas gdy, sentyment do przeszłości może postawić na szali decyzję o jego wdrożeniu. Ale co jeśli uznamy, że pomimo zmiany, stare nadal nie było aż tak złe?

Czytaj więcej...

Czym jest marka?

Czym jest marka? Czy marka to produkt? A może logo? Jeśli nie produkt i znak, to co właściwie? To znacznie więcej…poczucie, że jeśli jej zaufasz, to spełni ona Twoje oczekiwania. Ale to nadal nie wszystko.

Czytaj więcej...

Otoczenie marki: schematy działania

Otoczenie marki: schematy działania… Schematy otaczają nas z każdej strony. Z definicji (SJP) schemat to «gotowy wzór czegoś, powielany potem wielokrotnie». Chcemy mieć kontrolę nad podejmowanymi działaniami, bo możemy w ten sposób spodziewać się określonych efektów.

Czytaj więcej...

Otoczenie marki: rozmiary, proporcje

Otoczenie marki: rozmiary, proporcje… projekt amatorski od profesjonalnego różni świadomość funkcji poszczególnych elementów, dla pierwszego autora są one nieistotne, a drugi przedkłada efektywność nad efektowność.

Czytaj więcej...