Kategoria: Marketing, Branding
Istota brandingu to zrozumienie z CZYM do KOGO i JAK chcemy dotrzeć, by nasza marka została przez niego wysłuchana.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding emocji czyli co wynika dla Twojej firmy, gdy jako marka dostarczasz coś więcej niż tylko produkt lub usługę…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
5 problemów z brandingiem czyli subiektywna ocena tego, co może nie działać w procesie budowania rozpoznawalności marki
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding to proces tworzenia określonych skojarzeń z marką. To wszelkie działania, które mają sprawić, że odbiorca marki zobaczy ją oczami jej twórców. I to wcale nie jest takie łatwe…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Marketing i sprzedaż, sprzedaż i marketing. Aby spróbować zmierzyć się z tym często niezrozumiałym podziałem, zapraszamy na… przyjęcie!
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Dobry wygląd marki prezentuje jej aktualną kondycję. Każda marka ma różne etapy na swojej drodze. Wiele marek ma się dobrze, niektórym przydałoby się odświeżenie.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Rebranding
Rebranding to czas gdy, sentyment do przeszłości może postawić na szali decyzję o jego wdrożeniu. Ale co jeśli uznamy, że pomimo zmiany, stare nadal nie było aż tak złe?
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Czym jest marka? Czy marka to produkt? A może logo? Jeśli nie produkt i znak, to co właściwie? To znacznie więcej…poczucie, że jeśli jej zaufasz, to spełni ona Twoje oczekiwania. Ale to nadal nie wszystko.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Otoczenie marki: schematy działania… Schematy otaczają nas z każdej strony. Z definicji (SJP) schemat to «gotowy wzór czegoś, powielany potem wielokrotnie». Chcemy mieć kontrolę nad podejmowanymi działaniami, bo możemy w ten sposób spodziewać się określonych efektów.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Otoczenie marki: rozmiary, proporcje… projekt amatorski od profesjonalnego różni świadomość funkcji poszczególnych elementów, dla pierwszego autora są one nieistotne, a drugi przedkłada efektywność nad efektowność.
Czytaj więcej...