Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Projektowanie logo – jednego z najważniejszych symboli Twojej marki to nigdy nie powinno być przysłowiowe „5 minut”. Zrozum markę i proces.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Świadome budowanie tożsamości marki może być procesem w pełni świadomym. Trzeba tylko wiedzieć: skąd startujemy i co potrzebujemy zrobić, żeby osiągnąć założony cel…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Długofalowy proces brandingowy odpowiednio poprowadzony, daje ogromną szansę marce na zbudowanie jej rozpoznawalności.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
AI w procesie brandingowym może pełnić bardzo ważną rolę. Należy jednak mieć pełną świadomość tego, czego się od niej oczekuje…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Marketing, Branding
Logo to często pierwszy element budowanego wizerunku marki. Jednak z rozwojem technologii zyskał wsparcie, które ma na celu pomóc mu wyróżnić markę i zwrócić uwagę odbiorców.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Sztuka świadomej komunikacji marki czyli zrozumienie różnicy między produktem lub usługą a rolą, jaką pełnią w życiu Twoich klientów…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Identyfikacja wizualna nie działa samoistnie. Jej poszczególne elementy mogą pomóc w rozpoznaniu Twojej marki na rynku, ale jeśli nie są odpowiednio stosowane to efekt takich działań faktycznie może być mizerny.
Czytaj więcej...Kategoria: Branding
Od czego zacząć tworząc markę? Od zrozumienia, jak będzie jej rola w czyimś życiu i jak będzie w stanie mu pomóc…
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Detal ma znaczenie w komunikacji marki. Jej wyróżnikami, poza logo mogą być elementy identyfikacji wizualnej lub komunikacji ujętej szerzej.
Czytaj więcej...Kategoria: Branding
Strategia i taktyka w procesie brandingowym marki mają się, jak obrazek złożony z puzzli do pojedynczego puzzla…
Czytaj więcej...