Branding w sprzedaży

Branding w sprzedaży, czyli jak dobrze komunikowaną wyjątkowością marki wspomóc proces podejmowania decyzji zakupowych…

Czytaj więcej...

Branding rozbieżności

Marka może mieć wizerunkowo do czynienia z dwoma problemami: “braku” i / lub “nadmiaru lub niedoboru”…

Czytaj więcej...

Istota brandingu

Istota brandingu to zrozumienie z CZYM do KOGO i JAK chcemy dotrzeć, by nasza marka została przez niego wysłuchana.

Czytaj więcej...

Branding emocji

Branding emocji czyli co wynika dla Twojej firmy, gdy jako marka dostarczasz coś więcej niż tylko produkt lub usługę…

Czytaj więcej...

5 problemów z brandingiem

5 problemów z brandingiem czyli subiektywna ocena tego, co może nie działać w procesie budowania rozpoznawalności marki

Czytaj więcej...

Cennik za branding

Cennik za branding jest mocno powiązany od decyzji, jakie sam podejmiesz przed przystąpieniem do tego maratonu…

Czytaj więcej...

Branding z głowy

Branding to proces tworzenia określonych skojarzeń z marką. To wszelkie działania, które mają sprawić, że odbiorca marki zobaczy ją oczami jej twórców. I to wcale nie jest takie łatwe…

Czytaj więcej...

Marketing ze smakiem

Marketing i sprzedaż, sprzedaż i marketing. Aby spróbować zmierzyć się z tym często niezrozumiałym podziałem, zapraszamy na… przyjęcie!

Czytaj więcej...

Dobry wygląd marki

Dobry wygląd marki prezentuje jej aktualną kondycję. Każda marka ma różne etapy na swojej drodze. Wiele marek ma się dobrze, niektórym przydałoby się odświeżenie.

Czytaj więcej...

Identyfikacja identyfikacji nierówna

Identyfikacja wizualna może mieć różny zakres. W zależności od potrzeb: Twojej marki, ale może przede wszystkim, potrzeb Twoich klientów…

Czytaj więcej...