Kategoria: Marketing, Branding
Branding w sprzedaży, czyli jak dobrze komunikowaną wyjątkowością marki wspomóc proces podejmowania decyzji zakupowych…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Marka może mieć wizerunkowo do czynienia z dwoma problemami: “braku” i / lub “nadmiaru lub niedoboru”…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Istota brandingu to zrozumienie z CZYM do KOGO i JAK chcemy dotrzeć, by nasza marka została przez niego wysłuchana.
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding emocji czyli co wynika dla Twojej firmy, gdy jako marka dostarczasz coś więcej niż tylko produkt lub usługę…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
5 problemów z brandingiem czyli subiektywna ocena tego, co może nie działać w procesie budowania rozpoznawalności marki
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Cennik za branding jest mocno powiązany od decyzji, jakie sam podejmiesz przed przystąpieniem do tego maratonu…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Branding to proces tworzenia określonych skojarzeń z marką. To wszelkie działania, które mają sprawić, że odbiorca marki zobaczy ją oczami jej twórców. I to wcale nie jest takie łatwe…
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Marketing i sprzedaż, sprzedaż i marketing. Aby spróbować zmierzyć się z tym często niezrozumiałym podziałem, zapraszamy na… przyjęcie!
Czytaj więcej...Kategoria: Marketing, Branding
Dobry wygląd marki prezentuje jej aktualną kondycję. Każda marka ma różne etapy na swojej drodze. Wiele marek ma się dobrze, niektórym przydałoby się odświeżenie.
Czytaj więcej...Kategoria: Identyfikacja wizualna, Branding
Identyfikacja wizualna może mieć różny zakres. W zależności od potrzeb: Twojej marki, ale może przede wszystkim, potrzeb Twoich klientów…
Czytaj więcej...